Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

ΦΙΛΑΡΕΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ "ΔΥΣΤΡΟΠΗ ΤΕΧΝΗ"

Geliy Korzhev-Chuvelev - Type-writer. 1961


Δεν θέλω ούτε έναν ήχο
πλήκτρου
Η γάτα μου σοφότατα
κρύβει με την πατούσα της
όλα τα μαύρα σύμβολα
τα επί του χάρτου
ατάκτως -θαρρείς- ερριμμένα
Τι έχουν να πουν;
Μπορούν να απεικονίσουν
τον πόνο;
Έχει χρώματα αυτός;
Σχήμα;
Πρόσωπο;
Φωνή;

Σκύβω βαθιά μέσα μου
Ψάχνω απελπισμένα ένα καβούκι
να κρυφτώ
να μην φαίνομαι
να μην υπάρχω
Μα δεν γίνεται
Η ζωή με βρίσκει παντού
Μου δίνει να πλύνω τα πόδια της
Το μέτρο της ταπείνωσης
αυτό να είναι άραγε;
Βραδιάζει πάλι

Λευκό πανί
κόκκινες πετούνιες
τα τριαντάφυλλα ολοκλήρωσαν νωρίς
την ανθοφορία τους
φέτος
Μέλας ουρανός
μέγας θυμός
στο γραφείο η χορογραφία των πλήκτρων
ανηλεής
ατρόμητη
θρασύτατη
Γράφουν για μένα

Τί παρωδία κι αυτή !
Αναζητώ το
''είμαι εδώ για σένα''
Και με βρίσκω
μια να κοιτώ την εξώπορτα
μια να αλλάζω χαρτί στη γραφομηχανή
και την άλλη στιγμή
να βυζαίνω αχόρταγα
την αιδώ
της σεμνής Ιφιγένειας

Τί τραγωδία επέλεξες , θεέ μου
για την ανάδειξη αυτής μου της δύστροπης τέχνης !

[ Φ.Β. 02004029 ''ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΝ ΦΩΣ'' 2018-2019]






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου