Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΑΒΟΥΡΛΗΣ "Η Πατρίδα μου" - Β’ Βραβείο στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του ΕΠΟΚ


Πέτρες και φιλότιμο
ο τόπος μας
και χάδι του ήλιου.
Οι ελιές και τ' αμπέλια
που 'ναι ριζωμένα
στις πεζούλες, στα γκρεμνά...
ειν' η πατρίδα μου.
Τα γυμνά, δυνατά χέρια
των ανθρώπων, που παλεύουν
τούτη τη γη και μαζεύουν
τα γενήματα της.
Μοσχοβολά, εσπερινού λιβάνι
φρέσκο σταρένιο ψωμί
ο τόπος μου.
Μυροβολούν
τα θυμάρια που τρυγούν οι μέλισσες
η μυρουδιά των δένδρων,
το χώμα μετά τη βροχή
κι έπειτα αντίκρυ στον ήλιο
τα χαμομήλια, οι ανεμώνες, οι φτέρες
η αρμύρα της θάλασσας...
Γνώριμα αρώματα, αναπνοές
μοσχοβολιές γεμάτη
η πατρίδα μου
και τη χαίρομαι!



Το ποίημα του Ανδρέα Δαβουρλή «Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ»
απέσπασε το Β’ Βραβείο στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό
του ΕΠΟΚ, ( Ελληνικός Πολιτιστικός ´Ομιλος Κυπρίων Ελλάδας ).






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου