Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΓΙΑΔΑ "Απεραντοσύνη"


Υπόσχομαι....
Πώς κάθε μέρα θα με αγαπώ.
Στην ανατολή θα κρεμάω αδοκίμαστες
ελπίδες και σε κάθε αύριο θα θυμάμαι να τινάξω
όσες στο φως ξεθώριασαν.
Ο ήχος των βημάτων μου
θα καρφώνει στους δρόμους
τη βοή του πάθους μου
και τα χείλη μου θα βάφουν με κόκκινο ,
τ΄άχρωμα παρτέρια
στις καρδιές που διαβαίνω.
Θα στραγγίζω όλη την ευωδιά του κορμιού μου
να γονιμοποιώ την Άνοιξη,
να βρουν φωλιά τα πουλιά ,
της γλύκας το κελάρυσμα,
ν΄αντηχεί στους καταρράκτες των μαλλιών μου,
να λουστεί η ομορφιά του αλλόκοτου,
στάλες φιλελεύθερου νου...
να δροσίσουν τον αέρα.
Υπόσχομαι....
Πώς θα ποτίζω τη λεύκα της αγάπης μου
ο ίσκιο της να χωρεί ν΄αγκαλιάσει
όσους αδύναμα και άκαρδα πληγώνουν.

Το γέλιο του πόνου μου,
σε τρικυμίες της θάλασσας θα ρίχνω
και σε πέτρες θα στεγνώνω την
αλμύρα της ψυχής μου .

Το φεγγάρι στα φλογισμένα μου στήθη θα κοιμίζω,
να βρίσκει πάντα η ερωμένη ζωή ,ένα άδειο
δίπλα μου προσκέφαλο να ξαποσταίνει η ανάσα
των ονείρων μου,διανθίζοντας στο πρωινό μου βλέμμα
όλη η λαγνεία που έχουν τα ρόδα της ψυχής μου.

Το λευκό μας γέννησε
Ιωάννα Καβαγιάδα 29/01/2019


Η φωγογραφία είναι από https://gr.depositphotos.com/











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου