Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΣΟΥΛΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ " ΚΑΙ ΜΕΤΑ #15.769# "




Κυρία Γιωργία δεν έγραψα την έκθεση με θέμα <Πως πέρασα τις

διακοπές μου> γιατί αρρώστησα και είχα πυρετό και διάρροια

( έτσι το λέει η μαμά μου) και μετά όλο στο καμπινέ πήγαινα και

δε μπορούσα και μετά σκεφτόμουνα πολύ και πόναγε το κεφάλι

μου και δεν ήταν ωραία και εγώ θέλω να περνάω ωραία με το

φίλο μου τον Αποστολάκη που έχει αδερφή τη Ελενίτσα που είναι

πιο μεγάλη και μας δείχνει πολλά πράματα αλλά ντρέπομαι να τα

πω και μετά…. ωχ ξέχασα να βάλω τελεία.

Και μετά κυρία εμείς πήγαμε στα φτωχά παιδάκια να τους δώσουμε

φαϊ και γω φόραγα τα καλά μου μη με μπερδέψουνε με τα φτωχά

παιδάκια και πούνε στη μαμά μου ότι είμαστε και μεις φτωχοί αλλά

εμείς δεν είμαστε εμένα ο μπαμπάς μου δουλέβει στο δημόσιο και

η γιαγιά μου λέει πως έχουμε το τρόπο μας και είμαστε νοικοκυραίοι

και μετά τη ρώτησα τι τρόπο έχουμε εμείς και κείνη δεν μούπε και

μετά ήρθε ένας κύριος με γαλόνια πολύ ωραίος εμένα μου αρέσουν

τα γαλόνια γιατί άμα τάχεις μπορείς μέχρι και τον Λάκη να δείρεις

που έχει μπαμπά χωροφύλακα και τους νικάει όλους αλλά εγώ τον

φτύνω άμα δεν με βλέπει και μετά η γιαγιά μου είπε να μη παίζω

με τα φτωχά τα ξένα τα παιδάκια γιατί δεν πιστέβουν τον Χριστούλη

μας και είναι κακά και έχουν και αρρώστιες και είναι βρώμικα άλλα

η γιαγιά μου όταν ήρθε από τη Σμύρνη ήταν καθαρή και οι εδώ την

έλεγαν αλλόθρησκα παστρικιά … ωχ… τελεια.

Και μετά κυρία εγώ έκλαιγα γιατί η μαμά μου δεν με είχε πάει στη

κηδεία τού Παλαμά γιατί λέει δεν μπορούσε αλλά ούτε και στου

Παντελίδη ..ούτε τότε μπορούσε όλο δεν μπορεί και μετά κυρία

αφτοί όλοι μετά τις κηδείες που πάνε? τι κάνουνε? δεν ξέρω εγώ…

εσείς???? και δεν την έγραψα την έκθεση γιατί ήρθε και ο κύριος

Μενέλαος στο σπίτι και ο ο θείος μου λέει ότι είναι μεγάλος και

τρανός και μου είπε τι να τα κάνω τα γράμματα και μου είπε ότι

η ζωή είναι ζούγκλα και θέλει πονηριά και εκείνος είναι τρανός

κυρία και μοιάζει με φίδι είναι έμπορας όπλων ο κύριος έχει και

ένα πιστολάκι στη τσέπη του παίρνει πολλές σφαίρες και είναι και

χρυσό και βρωμάει λίγο αλλά εμένα δεν με πειράζει και πολύ

λυπήθηκα που ένας κακός σκότωσε το γιο του κου Μενέλαουμε

το πιστολάκι που του πούλησε ο κος Μενέλαος γιατί ο άλλος

ήταν ο κακός ο κος Μενελαος δεν είναι κακός είναι πλούσιος

εσείς κυρία που μάθατε γράμματα είσαστε χαζή??? …………

και μετά,,…….. πονάει η κοιλιά μου κυρία……………

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://anorthografies.net/











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου