Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Μετάφραση του τραγουδιού " Not dark yet -Δεν είναι σκοτεινά ακόμα " του Bob Dylan


Οι σκιές έπεσαν κι εγώ ήμουν εδώ όλη τη μέρα
Κάνει τόση ζέστη για να κοιμηθείς κι ο χρόνος τρέχει
Αισθάνομαι τη ψυχή μου σαν να’ γινε ατσάλι
Έχω ακόμα τις ουλές που ο ήλιος δε μου επούλωσε
Δεν υπάρχει ούτε ένα δωμάτιο να μπορέσεις να σταθείς
Δεν είναι σκοτεινά ακόμα αλλά κοντεύει.

Λοιπόν, έχασα τελείως την αίσθηση της ανθρωπιάς
Πίσω από κάθε ωραίο πράγμα υπάρχει και κάποιο είδος πόνου
Αυτή μου έγραψε ένα γράμμα και το έγραψε τόσο ευγενικά
Μου έγραψε ό, τι είχε στο μυαλό της
Μόνο που δε μπορώ να δω για ποιο λόγο θα έπρεπε να με νοιάζει
Δεν είναι σκοτεινά ακόμα αλλά κοντεύει.

Λοιπόν, ήμουν στο Λονδίνο και ήμουν στο χαρωπό Παρίσι
Ακολούθησα το ποτάμι και βρέθηκα στη θάλασσα
Ήμουν στον πάτο ενός κόσμου γεμάτο ψέματα
Δεν κοίταζα για το τίποτα τα μάτια των ανθρώπων
Μερικές φορές το φορτίο είναι περισσότερο απ΄ αυτό που μπορώ ν’ αντέξω
Δεν είναι σκοτεινά ακόμα αλλά κοντεύει.

Γεννήθηκα εδώ και θα πεθάνω εδώ ενάντια στην μοίρα
Ξέρω μοιάζει να κινούμαι κι όμως ακόμα στέκω
Κάθε νεύρο στο σώμα μου είναι τόσο γυμνό και μουδιασμένο
Όμως δε μπορώ να θυμηθώ για ποιο λόγο ήρθα κι από τι ήθελα να ξεφύγω
Δεν ακούστηκε ακόμα το μουρμουρητό μιας προσευχής
Δεν είναι σκοτεινά ακόμα αλλά κοντεύει.

Μετάφραση: Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος

Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε το 1989 στο Καρπενήσι. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία και την κριτική λογοτεχνίας.




Shadows are falling and I been here all day
It's too hot to sleep and time is running away
Feel like my soul has turned into steel
I've still got the scars that the sun didn't let me heal
There's not even room enough to be anywhere
It's not dark yet, but it's getting there


Well my sense of humanity is going down the drain
Behind every beautiful thing, there's been some kind of pain
She wrote me a letter and she wrote it so kind
She put down in writin' what was in her mind
I just don't see why I should even care
It's not dark yet, but it's getting there

Well I been to London and I been to gay Paree
I followed the river and I got to the sea
I've been down to the bottom of a whirlpool of lies
I ain't lookin' for nothin' in anyone's eyes
Sometimes my burden is more than I can bear
It's not dark yet, but it's getting there

I was born here and I'll die here, against my will
I know it looks like I'm movin' but I'm standin' still
Every nerve in my body is so naked and numb
I can't even remember what it was I came here to get away from
Don't even hear the murmur of a prayer
It's not dark yet, but it's getting there

http://www.metrolyrics.com/










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου