Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΒΕΡΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ "Μη γελαστείς καρδιά μου..."


Αγάπη και πόνος δε μονοιάζουν ούτε αντέχουν μαζί...
Κατατρώγουν τις σάρκες τους...
Αυτός που σ΄αγαπά καρδιά μου δε σου ΄χει φυλαγμένο πόνο...
Αγαπά το λακκάκι από το γέλιο στο πρόσωπό σου...που γεννά το δικό του...

Όχι καρδιά μου...
Ούτε αγάπη και απουσία μονοιάζουν και αντέχουν μαζί...
Κατατρώγουν τις σάρκες τους...
Οι άνθρωποι που αγαπούν καρδιά μου...ούτε λείπουν ούτε εγκαταλείπουν...
μα περιμένουν πάντα υπομονετικά δίπλα σε ένα διπλό σερβίτσιο στο τραπέζι...

Όχι καρδιά μου...
Ούτε αγάπη και θολά τοπία ...μονοιάζουν και αντέχουν μαζί...
Ούτε εγωισμοί, ανεκπλήρωτα απωθημένα και γρίφοι....
Κατατρώγουν τις σάρκες τους...
Οι άνθρωποι που αγαπούν καρδιά μου ...
Δεν αγαπούν μόνο την αγάπη σου γι΄αυτούς...δηλαδή το είδωλό τους...
Ούτε σε διεκδικούν εμμονικά...σαν προδομένοι εραστές...
Δίνουν την αγάπη τους καθαρή και ατσαλάκωτη μα δε φοβούνται να τσαλακωθούν οι ίδιοι...

Όχι καρδιά μου
Ούτε αγάπη και λέξεις κενές μονοιάζουν και αντέχουν μαζί...
Κατατρώγουν τις σάρκες τους...
Οι άνθρωποι που αγαπούν καρδιά μου ...
ξέρουν πως την αλήθεια της αγάπης ... δε θέλει λόγια να την πεις...
Τη φωνάζουν τ' ανείπωτα των ματιών...που άλλοτε σε καμαρώνουν στα κρυφά και άλλοτε κραυγαλέα εκλιπαρούν την προσοχή σου....

Όχι καρδιά μου
Ούτε αγάπη και ανταλλάγματα μονοιάζουν και αντέχουν μαζί...
Ούτε τεφτέρια και υποθήκες...
Οι άνθρωποι που αγαπούν καρδιά μου με καρτερικότητα υπομένουν...
Και όταν φεύγεις κακίες δεν κρατούν.., και γίνονται τ' αδέρφια της ψυχής σου...

Μη γελαστείς καρδιά μου...
Οι άνθρωποι που αγαπούν...
χατήρια δε χαλούν και πάντα στα ψέμματα μαλώνουν...
Σου λένε ''να προσέχεις''...
Μα πιο πολύ σε προσέχουν εκείνοι...

[Β.Γ.🖋 - 10/03/2019🗞]

Πρώτη δημοσίευση στη σελίδα ''η μικρή γλωσσού''




















































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου