Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΛΙΛΙΑΝΑ ΜΠΑΝΤΕΑ " Ίσως "


Τι έψαχνα ;
Δεν ξέρω..
Ίσως τίποτα..
Ίσως όλα..
Μήπως σε έψαχνα τελικά;
Δεν ξέρω,
γιατί χρόνια κέντησα στον ουρανό μία λύπη..
Πώς και πότε βρέθηκες μπροστά μου δεν θυμάμαι..
Ίσως μέρα ήταν..
Ίσως νύχτα..
Με πήγαν τα πόδια μου
η μήπως η καρδιά μου;
Σαν την χαραυγή
που τα σκοτάδια διώχνει
εμφανίστηκες μπροστά μου.
Σ' αγάπησα... ναι..
Αγάπησα τα χρώματα των σκέψεων της καρδιάς σου..
Το βλέμμα της γυμνής αγάπης πάνω μου..
Ίσως τραγούδαγα..
Ίσως χόρευα
στα αυλάκια της ψυχής σου
αγγίζοντας τον ουρανό που γεννήθηκε για μας.
Μόνο για μας..
Ας ξεκινήσουμε από δω,
γράφοντας στον καμβά του ουρανού,
ξανά και ξανά "Σ'ΑΓΑΠΏ".
Ας ξεκινήσουμε χωρίς το " για πάντα",
με ένα απλό "εδώ και τώρα"
που έχει αιώνια ανάσα,
με ένα φεγγάρι μάρτυρα
σε μια νύχτα που γδύνει τα αστέρια
να κοσμήσει τα φιλιά μας..
Μήπως έτσι ξεκινάει η ζωή ;
........
Ίσως..
*Liliana Bantea*

Φωτογραφία - Simona Sabadini
Από http://www.associazioneoltrelosguardo.it/






1 σχόλιο: