Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

ΓΑΒΡΙΛΗΣ ΙΣΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ " Όλα θα στα δώσω..."


Όλα θα στα δώσω Ελευθερία,
θα ξεντυθώ από τις λέξεις μου,
τ' όνομα Σου μόνο θα κρατήσω,
να το φοράω όπως η Αγάπη
το κεφαλαίο Άλφα της,
όπως ο Ήλιος τον καημό του,
σαν του κρύβεσαι στην αγκαλιά μου!...
Όλα θα στα δώσω Ελευθερία,
θ' απαρνηθώ ακόμη
και τους ουρανούς μου,
βροχή κι ανέμους δεν θα έχω πια,
παρά μονάχα από τα μάτια Σου
κι ανεμοστρόβιλους ερώτων
και νίκες κι αγάπες και χαρές,
μόνο σαν η καρδιά Σου,
μου λέει τα μυστικά της!...
Όλα θα στα δώσω Ελευθερία,
ακόμα και τις ασυγκράτητες,
τις αχαλίνωτες,τις αχόρταγες
προσδοκίες της νιότης μου,
αρκεί να δω λίγο τούτο τον Λαό
ν' ανθίζει δίχως χαρακωμένες πλάτες,
δίχως ακρωτηριασμένα όνειρα!...
Όλα θα στα δώσω Ελευθερία,
τίποτα δεν θέλω να κρατήσω
παρά μονάχα εκείνο
το ματωμένο φρόνημα του Αγώνα,
που μέρα - νύχτα μου φωνάζει
στην ζωή μου να Σε φέρω πίσω!...
Γαβρίλης Ιστικόπουλος / Από την Συλλογή ''Συνομιλίες''.
15 - 12 - 2015 / 






1 σχόλιο: