Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΝΕΠΟΛΙΤΩΝ - ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΩΝ " ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΒΙΛΙΑ "

Την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015 το Σωματείο Ινεπολιτών - Κασταμονιτών πραγματοποίησε επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας και στα Βίλια  Γύρω στα 50 άτομα ξεκινήσαμε με το πούλμαν στις 8.30 το πρωί  από τον ναό του Αγίου Στεφάνου. Ενας λαμπρός  χειμωνιάτικος ήλιος μας συνόδευε και μας εξασφάλισε μια υπέροχη εκδρομή μέσα στην καρδιά του χειμώνα.

Πρώτος μας σταθμός για καφέ ένα λοφάκι στη Μαγούλα. Στην κορυφή του μια καφετέρια λουσμένη στον ήλιο και μια καταπληκτική θέα!!!!

Το γραφικό εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία  που βρίσκεται δίπλα στην καφετέρια.

Υστερα επισκεφτήκαμε τον Αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας.

Η γλυκύτατη Αμαλία , αρχαιλόγος , μας προσέφερε απλόχερα τις γνώσεις της και απαντούσε σε κάθε μας απορία . Μας έδωσε μια ολοκληρωμένη άποψη για τον ιερό χώρο και την ιστορία του.

Ανηφορίζοντας προς το Μουσείο.

Το Μουσείο.

Το μεσημέρι επισκεφτήκαμε τα Βίλια, ένα γραφικό χωριό της Αττικής χτισμένο στις πλαγιές του Κιθαιρώνα, όπου φάγαμε. Φυσικά μετά το φαγητό ακολούθησε χορός και κέφι μεγάλο.

Το απόγευμα βαδίσαμε στα στενά του χωριού και απολαύσαμε και  υπέροχους λουκουμάδες.

Ιερός Ναός της Μεταμορφώσεως. Έργο του αρχιτέκτονα Ερνέστου Τσίλερ.

Επιστρέψαμε από αυτή τη θαυμάσια εκδρομή γεμάτοι εικόνες και μυρωδιές της φύσης, ιστορικές γνώσεις, γεύσεις, ήλιο και φως !!!!