Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ {Όχι , δε ζω στον κόσμο μου..}



Όχι , δε ζω στον κόσμο μου.Δεν είναι ο κόσμος αυτός που θέλω να ζω.

Ναι , έχω ζωή ακόμη μπροστά μου , έτσι θέλω να ελπίζω.
'Οχι , δεν είμαι νέα , αλλά θέλω να δω τα όνειρά μου να ζωντανεύουν.
Ναι , ονειρεύομαι ακόμη , μη σας φαίνεται αστείο.
Όχι , δεν ονειροβατώ , αλλά ξέρω τι θέλω και αισιοδοξώ.
Λοιπόν , εγώ θα σας πω τι ονειρεύομαι κι ας γελάσετε μαζί μου.
Ονειρεύομαι τον κόσμο μου πολύχρωμο , γεμάτον μυρωδιές λουλουδιών , με έναστρους ουρανούς , γαλανές θάλασσες , με ολοφώτιστους ήλιους , ασημένια φεγγάρια , με παιδιά χαρούμενα και με ανθρώπους να μοιράζονται χαμόγελα κι αγκαλιές μεταξύ τους.
Μα πάνω απ' όλα , ΛΕΥΤΕΡΟ τον ονειρεύομαι.......

Μ.Π.




1 σχόλιο:

  1. Ουτοπία η αυθαδεια ?? Αθεραπευτος ρομαντισμός?? Δεν ξέρω πως λέγεται!!!
    Ζωή το λένε γιατί ζωή χωρίς όνειρα δεν υπάρχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή