Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΣΠ. ΠΟΔΑΡΑΣ Το ανέγγιχτο 06/02/2013 Σ.Π




Γιατί δεν ζώ αφού αναπνέω
την αναπνοή σου
γιατί ζώ το ανέγγιχτο αφού είσαι δίπλα μου
σε πλησιάζω και καίγομαι
σε αγγίζω και καίγεσαι

Κατάρα η ύπαρξη σου στην απεραντοσύνη του πνεύματος μου
υπάρχεις εκεί που δεν σε βρίσκω
σιωπάς όταν σε ψάχνω
αόρατη στο βλέμμα μου
άγγελος στην θρησκεία μου
τάμα στην αγάπη μου

Φωνάζω το όνομα σου
και ακούω την φωνή μου
αγγίζω το σώμα σου
και αγγίζω το δικό μου
Κλαίω για να γελάς με το ψέμα μου

Είμαι εδώ και είμαι σίγουρος ότι λείπεις
πετώ με φτερά τσαλακωμένα χωρίς ελπίδα
και σε ψάχνω στης φαντασίας μου την ηδονή
χάθηκες από τον φόβο του άγνωστου

Μα είμαι εγώ αυτός που έθαψες χθές
αυτός που είναι η αιτία που ζείς
γιατί δεν ζώ
πως τον λένε ;

Είσαι εσύ αγάπη μου λες,
μα τόσο μ'αγαπάς ;

ασυγχώρητος θάνατος
συγνώμη.

1 σχόλιο:

  1. σε πλησιάζω και καίγομαι
    σε αγγίζω και καίγεσαι

    POLY OMORFO TO POIHMA SOY SPYRO
    MAIRI SOUKOULI....

    ΑπάντησηΔιαγραφή