Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023

ΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ ( Στίχοι: Αγγέλα Μαντιού Μουσική - ενορχήστρωση: Πάνος Αθανασίου Τραγούδι: Ελένη Ασημακοπούλου)




ΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ

Στίχοι: Αγγέλα Μαντιού 
Μουσική - ενορχήστρωση: Πάνος Αθανασίου
Τραγούδι: Ελένη Ασημακοπούλου

ΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ
Στο όνειρο αστέρι μου Σε είδα αργά το βράδυ Πώς ήρθες και μ αγκάλιαζες Μες στο βαθύ σκοτάδι Σε κοίταζα με κοίταζες Με δάκρυα στα μάτια Και τα φιλιά σου έκαιγαν Και με έκαναν κομμάτια Τέτοια στιγμή τόσα φιλιά Δεν είδα εγώ ψυχή μου Λαχτάρισα στο όνειρο Δεν είσαι στη ζωή μου. Όνειρο ήταν αγάπη μου Με όνειρα δεν ζούμε έλα να σμίξουμε ξανά Πάλι να αγαπηθουμε.. ΡΕΦΡΕΝ Σε πίστεψα σ αγάπησα Με έρωτα και πάθος Εσύ σαι το λιμάνι μου Και το μεγάλο λάθος.

Αγγέλα Μαντιού 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου