Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

"Κλείσε τα μάτια" Νέο λαϊκό τραγούδι της Ευδοξίας Καρακάτση σε Μουσική Χριστόφορου Χριστοφή και Στίχους του Άθω Χατζηματθαίου

 


Μουσική: Χριστόφορος Χριστοφή 
Στίχοι: Άθως Χατζηματθαίου 
Τραγούδι: Ευδοξία Καρακάτση

Κλείσε τα μάτια Γυρνώ του χρόνου πίσω το ρολόι ψάχνοντας στις ρωγμές της μοναξιάς Σαν χάντρα από σπασμένο κομπολόι σε μια γωνιά κρυμμένη της καρδιάς Στα όμορφα τα βράδια  που κοιμόσουν, δίπλα μου, σε καιγόμενα σεντόνια. Την παγωνιά τα δυο κορμιά πριν νιώσουν, πριν πέσουν στην ψυχή, τα πρώτα χιόνια. Κλείσε τα μάτια μωρό μου σε λίγο φτάνει και πάλι η αυγή   πέφτει νεκρό τ’ όνειρο μου στο τελευταίο το θλιμμένο μας φιλί Τώρα, μες στη σιωπή βουβοί κι οι δυο μας, του χωρισμού υφαίνουμε το νήμα. Βαθειά  πληγή  ανοίγει ο στεναγμός μας, χάθηκε το παιγνίδι κι είναι κρίμα Κλείσε τα μάτια μωρό μου σε λίγο φτάνει και πάλι η αυγή   πέφτει νεκρό τ’ όνειρο μου στο τελευταίο το θλιμμένο μας φιλί Κλείσε τα μάτια μωρό μου σε λίγο φτάνει και πάλι η αυγή   πέφτει νεκρό τ’ όνειρο μου στο τελευταίο το θλιμμένο μας φιλί
Άθως Χατζηματθαίου 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου