Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

"Η αγάπη ζει ακόμα " Τραγούδι σε Μουσική του Θωμά Σιώμου και Στίχους του Ηρακλή Κριεζή



Μουσική: Θωμάς Σιώμος
Στίχοι: Ηρακλής Κριεζής 

Επαιξαν οι μουσικοί μπουζούκι: Νίκος Κουφογάζος κλασική-ακουστική κιθάρα, μπάσο, πλήκτρα, programming: Θωμάς Σιώμος χορωδία: Λίνα Καρέτσου, Ελένη Ζιάκα, Ιωάννα Τσιλιμίγκα, Ρίτσα Πέτσα, Κικί Παλάσκα, Άρης Φαλιάγκας, Δημήτρης Σιώμος, Αντρέας Τσέγας Η ΑΓΑΠΗ ΖΕΙ ΑΚΟΜΑ Διώξ` τις σκιές που μας λυγίσανε κι έλα ν` ανοίξεις την καρδιά μου, με το κλειδί που σου χαρίσανε, χρόνια ζωής στην αγκαλιά μου… Ρίξε τα τείχη κι έβγα πλάι μου, μ` άστρα χρυσά να σε στολίζω, στην ερημιά να σ` έχω Μάη μου, έρωτα ανθέ να σε μυρίζω… Δες το αστέρι που έχει χρώμα, μέσα στα μάτια μας το φως κερνά και η αγάπη ζει ακόμα, πάντα εδώ να ξαγρυπνά… Πάρε τους δρόμους που αγαπήσαμε κι έλα ν` αγγίξεις τ` όνειρό σου, μία ζωή εδώ που αφήσαμε, όλα διψούν το γυρισμό σου… Δες τα φεγγάρια που χαράξανε, πώς σου φωνάζουν τ` όνομά σου, κοίτα πως χόρεψαν κι αράξανε, πάνω στα ξέπλεκα μαλλιά σου…. Δες το αστέρι που έχει χρώμα, μέσα στα μάτια μας το φως κερνά κι η αγάπη ζει ακόμα, πάντα εδώ να ξαγρυπνά…
Ηρακλής Κριεζής 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου