Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

ΑΝΘΗ ΛΟΥΚΑ - ΤΡΙΚΟΥΚΗ "Βουβή άνοιξη"



Ανοιξη δεν σε αναγνωρίζω τι χρώματα είναι τούτα που φοράς?
Πού έκρυψες τις τόσες ομορφιές και ευωδιές σου και με δάκρυα στα μάτια με κοιτάς?
Άνοιξη μίλα μου τρομάζω ποτέ έτσι δεν σ' έχω ξαναδεί.!!
Ανοιξη πες μου τι συμβαίνει και είσαι τόσο βουβή και σκυθρωπή!
Έλα δωσμου μου το χέρι σου και πες μου πως είναι όνειρο κακό αυτό που ζω
Έλα πάρε με στην λουλουδένια αγκαλιά σου το άρωμα σου να γευτώ...
Ανθή.... μη.... μην με πλησιάζεις... μη... τουλάχιστον δύο μέτρα μείνε μακρυά
κι άκου αυτά που έχω να σου πω...
Χρόνια και χρόνια καρτερώ να ακούσω ένα ευχαριστώ για όλα αυτά που απλόχερα χαρίζω κι όλο τον κόσμο με χρώματα και ευωδιές στολίζω!!
Όλα όμως δεδομένα εσείς οι φίλοι μου οι καλοί τα θεωρείτε κι αλλόφρονες
καλπάζετε πλούτη, δόξες και τιμές μόνο ψάχνετε να βρείτε!!
Εσείς πες μου τι κάνετε ζωντανή εμένα την άνοιξη για να κρατείστε!
Ανθή..... κουραστικά απ τη μεγάλη διαδρομή ....θέλω κι εγώ μια αγκαλιά να ξαποστάσω και όλες μου τις ομορφιές με σύνεση και σεβασμό σ' αυτούς που τις αξίζουνε δίκαια να μοιράσω!!!
Έπρεπε και το άλλο πρόσωπο μου να σας δείξω ελπίζοντας πως έτσι μονάχα μπορώ από το λήθαργο σας το βαθύ να σας ξυπνήσω!!

Α. Λ. Τ.
19/03/2020


Η φωτογραφία είναι από  http://www.aljanh.net/









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου