Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024

Κωνσταντίνος Μπασούρης "Στα όνειρά μου"

 


Στα όνειρά μου δε χωρούν
το μίσος και το ψέμα,
ούτε και λόγια ανάλαφρα
που τα 'συρε το ρέμα.

Στα όνειρά μου περπατώ
στα σύννεφα επάνω,
βλέπω τον κόσμο από ψηλά
και όπου θέλω φτάνω.

Στα όνειρά μου δε χωρούν
το δάκρυ και ο πόνος,
ούτε κι ανοίγονται πληγές
για να γιατρέψει ο χρόνος.

Κι αν μοιάζει πως καθυστερεί
κομμάτι η χαρά μου,
όσα ο ξύπνιος μού στερεί,
βρίσκω στα όνειρά μου.

Στα όνειρά μου δε χωρούν
διχόνοιες και ζήλειες
κι αν δε σας φτάνει μια φορά,
θα σας το λέω χίλιες.

Τον κόσμο αυτό που φτιάξατε
με το δικό σας πλάνο,
τον κόσμο αυτό ρημάξατε
και με το παραπάνω.

Όσα δεινά κι αν στέλνετε,
μακριά μου θα τα διώξω.
Τον κόμπο που μας δένετε,
αν χρειαστεί θα κόψω.

Κι ας λεν τριγύρω οι πολλοί
πως έχω γίνει είρων.
Καλύτερα απ' τον κόσμο σας
στον κόσμο των ονείρων.

Στα όνειρά μου περπατώ
στα σύννεφα επάνω
κι ας λεν είμαι στον κόσμο μου,
ένας αιθεροβάμων.

Ας ήταν μόνο μια φορά
να 'ρθει η στιγμή εκείνη,
που όσα ονειρεύτηκα
αλήθεια να 'χουν γίνει.

Και όσα μες στα όνειρα
κατάφερα να κλείσω,
με τα μάτια μου ανοιχτά
κάποια στιγμή να ζήσω.

Κωνσταντίνος Μπασούρης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου