Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΜΑΙΡΗ ΜΠΡΙΛΗ " Λεβάντες "

Πίνακας : Κώστας Αυγερίου

Να πάρω πράσινο
από μανδύα βασιλικού
σιωπή ανάμεσα από τριαντάφυλλα 
και σκόνη από γρίλια
που δώρισες σε παράθυρο αναζήτησης
Ανατολικέ μου Άνεμε,
Απηλιώτη ,
ή Λεβάντε ,
όπως σ’ έχουν βαφτίσει οι ναυτικοί;

Να πάρω θαλασσί
από δροσόσταλο φλοίσβο
αφή αγωνίας από διαύγεια
και μια φωτεινή αχτίδα από μαλλιά
που χαϊδεύει σε μονοπάτια σκέψης
ο Ήλιος;
Απόπειρα πονηρή να κάνω
μέσα από την ποίηση
μήπως βαφή φτιάξω
Κι έτσι απλόχωρα καθώς κατεβαίνεις
μυρωμένος από τις αλυκές
στην κίνηση των πόλεων
Να χρωματίσω τη μορφή σου
Καλέ μου άνεμε
Γιατί όπως απλόχερα στέκονται
και φωνάζοντας ο ένας τον άλλο
με τα ονόματά τους
χαιρετίζονται οι άνθρωποι
Θέλω να σε αναγνωρίσω
Ανατολικέ μου Άνεμε
κι ίσως σε κάποια στροφή
φωνάζοντάς σε με το όνομά σου
με ακούσεις
Απηλιώτη ή
Λεβάντε
και σου σφίξω το χέρι.
Αφού τρόπο άλλο
για να σε σταματήσω
Εγώ δεν έχω.
Ζωγράφος δεν είμαι.
Μαίρη Μπριλή





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου