Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΙΡΗ ΜΠΡΙΛΗ - Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ


Έρχεται με το αμάνικο
χρυσοκόκκινο φόρεμα
και τα κίτρινα γάντια
πάνω σε δάκρυ φανερό
‘’Φθινόπωρο ‘’ σου λέει
όπως ‘’ Φιλόπτωχο’’
Αυτή η Εποχή
να σου ζητήσει
ένα - ένα
μια στοίβα από μικροπράγματα
‘’μια ομπρέλα
μια ζακέτα
τις λεπτές σου κάλτσες
ή
τα κλειστά περσινά σου παπούτσια’’.
Ποτέ δεν συμπάθησα
την Εποχή του Φθινόπωρου
και ξέροντας πως την έχει βγάλει
-με τους πιο παραπονεμένους στίχους Του -
ο επερχόμενος Χειμώνας στη γύρα..,
έχει αρχίσει και δεν με συγκινεί.
Δεν έχω !
της λέω ακόμη
και όταν μου επαιτεί
μετρημένα λεπτά
να αγοράσει ένα χάρτινο χωνάκι
ζεστά κάστανα για τα παιδιά της
Να πας εκεί που ανήκεις!
Και σφίγγω στον έναν ώμο
το λουράκι της τσάντας μου να φύγω.
Παρ’ όλα αυτά …
Αυτή με ακολουθεί
εκθέτοντας με τους μονότονους
μελαγχολικούς στίχους Του
μια -μία
ένα σωρό δηλαδή
-ξανά από την αρχή -
δικές της ανάγκες .
Θέλω να τη βρίσω χυδαία.
Όμως διατηρώ την ψυχραιμία μου.
Έτσι ,της απαντώ ευγενικά.
«Καλή μου Εποχή ,
Δεν έχω κάτι να σου δώσω.
Να πας σε κείνους που έχουν .
-Πήγαινε στους Ποιητές!»
Μαίρη Μπριλή
15-9-16







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου