Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ " Για σένα πάω πάσο..."



Δεν έχω τίποτα να χάσω...

Αυτό είπες, καθώς τραβούσες την τελευταία ρουφηξιά απ' το τσιγάρο,

που καιγόταν αμέριμνο στα χείλη σου.

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά, ανάμεσα μας

Εσύ ποντάρεις στο τίποτα

Εγώ τα παίζω όλα για όλα

Η μαγκιά είναι να μη φοβάσαι πως θα χάσεις τη σιγουριά σου, τα κεκτημένα σου.

Να τα παίζεις όλα για όλα

Τι νομίζεις είναι ο Ερωτας μάτια μου;

Παιχνίδι με στημένα φύλλα και κρυφούς άσσους στο μανίκι;


Εγώ τα ποντάρω όλα

Στο κόκκινο ;

Το μαύρο;

Τι σημασία έχει ;

Μπορεί να μείνω στον άσσο και ταπί,

δείχνω τα φύλλα μου απ' την αρχή...

Παίξε αν σου βαστά
μα,
να τα παίξεις όλα για όλα...

Μπορείς;

Μα τι λέω;

Πάντα κλειστά είχες τα χαρτιά σου.

Δως μου λοιπόν το δικό σου τίποτα

Να σου δώσω το δικό μου, όλα

Κι αν κάποτε σου τελειώσουν τα φύλλα

Μην ψάξεις να με βρεις

Θα τα έχω ξεπουλήσει όλα για όλα

Για ένα μπάρκο στο πουθενά


Ετσι γουστάρει η ψυχή μου να αρμενίζει

Χωρίς ναυαγοσωστικά και δίχτυ ασφαλείας

Θεωρίες και ιδεολογίες...

Απόψε παίζω το τελευταίο μου χαρτί

Πες έστω για μια φορά

Για σένα πάω πάσο...


(Μαρία Λαμπράκη)








1 σχόλιο:

  1. Χαρά και τιμή, Γεωργία μου, η αναφορά στο πολύ αξιόλογο μπλογκ σου!
    Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή