Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ - ΠΟΙΗΜΑ (Α Ν Α Ζ Η Τ Η Σ Η ) & ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΕΖΟ (Π α ρ α τ η ρ ώ)




Α Ν Α Ζ Η Τ Η Σ Η

Mάζεψα τους αισθητήρες μου,
τη λογική μου, τις ορμόνες μου,
τα συναισθήματά μου,
αρματωσιά ουσιαστική
για την πολυπλοκότητά μου.
Αυτό είναι το μισό μου, είπα μέσα μου.
Ας δούμε πιο μέσα, για το άλλο μισό.
Έσκυψα στα απροσπέλαστα
βυθίσματά μου, τα υπήνεμα.
Μες στη σιγή και το σκοτάδι,
κινείται Ο Λόγος ο υπαρκτικός,
που γίνεται ένα με την ύλη.
Το μη διακριτό θαύμα μιας όσμωσης.
Το άλλο μισό του όλου,
το υπερβατικό και το απροσδιόριστο.

Φως της αλήθειας που ταλαντώνεται
και δε σβήνει ποτέ.

Eλένη Καλαφάτη 2010




Π α ρ α τ η ρ ώ


Δεν θέλω να εντυπωσιάσω κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου, ανακαλύπτοντας καινούργια πρόσωπα μέσα μου, παρατηρώντας τις αλλαγές στα βαθειά σκαψίματα του πηγαδιού μου. Τις αναζητήσεις που οδηγούν στην περιπλάνηση μιας ηλικίας, χωρίς αυταρέσκεια, προσγειωμένη απολύτως.

Δεν με τρομάζουν τα σημάδια του χρόνου. Συμφιλιώθηκα μαζί τους, κάνοντας ανακωχή με τον καθρέφτη. Ψάχνω την πραγματικότητά μου. Αυτήν που αντανακλά το φως της αλήθειας μέσα μου. Αυτήν που αξιώνει όλο και περισσότερα από εμένα. Δεν είμαι ικανοποιημένη από τα όσα η καθημερινότητα εντέλλεται. Τα μισά φεγγάρια με βασανίζουν. Μου θυμίζουν την έλλειψη, την αδυναμία, το μη αρκετό. Τίποτε δεν είναι ποτέ αρκετό. Αυτό μου είναι ένα καθημερινό ανελέητο σφυροκόπημα.

Οι πραγματικές μας δυνατότητες είναι ικανότητες που χαρισματικά μας έχουν δοθεί. Η δημιουργία είναι τέχνη και πολιτισμός. Ο πολιτισμός παράγεται από την παιδεία και είναι η πόρτα για να βγούμε από την κόλασή μας.


Eλένη Καλαφάτη

Η φωτογραφία ανήκει στο μπλογκ












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου