Σάββατο 26 Μαΐου 2018

ΕΛΕΝΗ ΚΙΟΥΠΗ - ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Δώδεκα βουνά κρεμάστηκαν
Σε πεθυμιά παρθένα
Κομήτες μαύρες τρύπες
Σμήνη αστρικά
Νεφελώματα πλανήτες
Φτεροκοπάνε νύχτες
Στα μάτια μου μπροστά

Καμπαναριά ραγίσανε
Στου κεραυνού τη φόρα
Στης αστραπής τη φλόγα
Χάνει η ματιά το φως

Έσπερε φωτεινέ μου
Τη δάδα αναψέ μου
Πλάση να δω από ψηλά
Ωκεανούς να αδειάσω
Πανέρι ροδοπέταλα
Στην άβυσσο να ρίξω
Παπούτσια να φορέσω
Σε βήματα μοναχικά

Στο πόμολο του ήλιου
Στεφάνι να κρεμάσω
Στο Άλφα του Κενταύρου
Ανάσκελα να ζήσω
Δαντέλες να απλώσω
Στη ράχη του θανάτου
Eleni Kioupi


Πειρατικό καράβι μου
Αλεξανδρινέ μου φάρε
Μαλάκωσαν τα αγάλματα
Ψηλώσανε τα κιόσκια
Χαμογελάν τ' ασήμια μου
Άνθίσαν τα χαλιά μου
Μεταξωτός ο δρόμος μου
Κοκκίνισε η ροδιά μου
Σιρόπια τρέχει η γυάλα μου
Κρόσσια κρεμάει η καρδιά μου
Πουλιά στο μαξιλάρι μου
Βελόνες στη καρδιά μου
Τραγούδι λέει το θαύμα μου
Αγκάθια κεντημένα
Όνειρα στάζει η εποχή
Στ' αφόρετο παρόν μου
Eleni Kioupi

Οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου