Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΣΙΣΗ ΣΙΑΚΑΒΑΡΑ "Αυτόχειρ στην πανσέληνο "

Φωτογραφία - © Σίση Σιακαβάρα.

Πού είμαι;
Θα σου πω ένα μυστικό.
Είμαστε και δεν είμαστε
έτσι συμβαίνει με τα όνειρα.
Πιάσε τώρα το άυλο χέρι μου
δώσε μου στήριγμα
-δες πως κόπηκαν τα πόδια μου -
κι έλα να σου δείξω πως ανάβουμε το φως
κρατώντας με γυμνά δάχτυλα γυμνά καλώδια.

Άναψα μια γιορτή μες στα σκοτάδια
με προβολείς καινοφανείς
έλουζαν με φωτόνια τα υπάρχοντα.
Στραβώθηκε η αγάπη απ’ το φως
καθώς ξύπνησε μεσημέρι
κι άρχισε να τρέχει καταπάνω μας
τρεκλίζοντας.
Ένας κομπάρσος αποστάτης
χόρευε στην άκρη του κενού
παράλληλα με τη σκιά του.
Η σκιά ήμουν εγώ
άλαλο λιωμένο άγαλμα
ή μια μετάλλαξη του τίποτα
μ’ ένα κερί δίπλα να στάζει
κι ένα χέρι σ’ έκταση να ζητιανεύει.
Μη φεύγεις. Άσε με να έρθω κοντά σου.
Θέλω να απλώσω τα φωνήεντα
από το άλφα ως το ωμέγα πάνω σου.
Στάθηκα στην πόρτα και σε κοίταζα
καθισμένο δίπλα σε σακούλες νάυλον
γεμάτες πνιγηρό αέρα σε κουβάρια.
Θέλω να αναπνεύσω, άσε με να έρθω εκεί.
Έμεινες με σκυμμένο το κεφάλι
σε εξώκοσμο παράλληλο
στον κόσμο του κάποτε θα γίνει
που αντιλαλούσε λόγια μεγάλα
που μόνο ένας μπορεί να πει
και ο άλλος ο ημιθανής
το βουλώνει και ακούει.
Μη φεύγεις πάλι, μη μου απαγχονίζεις
τη σιωπή με γλωσσοδέτες.

Έκαψες τα φώτα που σου άναψα
έγινα ξανά έωλο φάντασμα
με τρύπια ματιά ανάσκελα
στόμα στραβό φαρμακωμένο
και συντροφιά το δεκανίκι του ονείρου.
Τώρα φωτίζει η πανσέληνος
τον αυτόχειρα μικρό μου κόσμο
όπως κείτεται παραδειγματικά σφαγμένος
από τροχοφόρες λαμαρίνες.
Η άσφαλτος καίει τη μέρα που στενεύει
στο τζάμι παγώνουν κόμποι αποσιωπητικών
οι ωδίνες άρχισαν, σε λίγο γεννιέται
το αποκύημα της τρέλας.
Οποίος δεν αντέχει την ναυτία της ανυπαρξίας
ας πάει σε άλλη κόλαση αναβαθμισμένη.

Κλείσαμε κι απόψε
με τους μεντεσέδες στην πόρτα
να στριγκλίζουν απ’ τα στερητικά
και δεν θα κοιμηθούμε, έχουμε στεγνή κηδεία.
Ράψτε μια χαρά πάνω στο στόμα μου
και θάψτε με γρήγορα χωρίς λουλούδια.
Στις κηδείες των ονείρων
επιτρέπονται μόνον αγκάθια
που τα κρατούν σκιές με πόδια τσακισμένα
και χείλη μισοφαγωμένα απ’την ανάγκη.
.
© Σίση Σιακαβάρα.

https://sisiakavara.blogspot.com/






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου