Σάββατο 7 Μαΐου 2022

ΕΥΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΑΝΟΥ - Ενα ποίημα για τη γιορτή της μητέρας..

 

Μητέρα,
Η λέξη ιερή
Παναγία η μάνα όλων
Ευλογημένη η γυναίκα που έγινε μητέρα

Η μαμά μου, η πιο όμορφη
Η πιο γενναιόδωρη
Η πιο θαρραλέα

Μάνα μου
Μαμά
Μητέρα
Αυτή , που με ενέπνευσε
Για κάθε μέρα
Για κάθε νύχτα

Για κάθε μία ρυτίδα
Ήταν ένα ξενύχτι
Για κάθε μια γκρίζα τρίχα
Ήταν ακόμη μια ανησυχία

Για κάθε αϋπνία
Ήταν μια προσευχή

Μάνα
Μητέρα μου
Μάνα ευλογημένη
Από τα χέρια σου μεγάλωσαν τα πιο όμορφα παιδιά στην καρδιά

Από το στήθος σου μας γαλούχησε ς
Μέρα και νύχτα
Μας νανούρισες
Σαν τη πιο δεινή παραμυθοπλέχτρα
Εσύ είσαι η νεράιδα μας
Η νύμφη της τύχης μας

Μαμά μου
Μητερούλα
Χρόνια πολλά
Να σε προσέχει η Παναγία
Στα όνειρα μου σε γεμίζω με φλουριά
Στο ξύπνιο μου
Με φιλιά και Λουλούδια

Μάνα, χιλιοτραγουδισμένη
Λέξη
Μάνα
Μάνα
Φωνάζουν τα παιδιά
Με μια φωνή χαρωπή

Μάνα
Μητέρα
Μαμά
Η πιο ευλογημένη λέξη
Η πιο ιερή λέξη
Η πιο μεγάλη Χάρη που έδωσε ο Θεός στον άνθρωπο...

Η μάνα όσο βασανισμένη
Όσο πικραμένη
Όσο πληγωμένη κι εάν νιώθει
Την ευχή της θα δώσει στο παιδί τής

Μαμά
Μητέρα
Μάνα

Το στήριγμα της νιότης μας
Το στις δύσκολες στιγμές μας

Χρόνια πολλά παραμυθένια
Χρόνια πολλά ευλογημένα
Μητέρα μου
Καλότυχη
Γιομάτη ενέργεια και Φως
Δύναμη και καλοσύνη

Σε ευχαριστώ για όλα!!!!
Χρόνια πολλά μαμά μου

Εύα Πετρόπουλου Λιανου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου