Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ "Νοικοκυραίοι άνθρωποι!" - Μικροδιήγημα



Σταμάτα εδώ σε παρακαλώ αγάπη μου. Μισό, εδώ απαγορεύεται. Μπαμπά θέλω σοκολάτα. Λίγη υπομονή, …να μια θέση. Μπράβο βρε μωρό μου. Έλα, κατεβαίνουμε, μα δε μου είπες γιατί ήθελες να σταματήσουμε.Μια μάσκα, στο περίπτερο, μια μάσκα φούξια ασορτί με το φούτερ μου. Κλείστε καλά τις πόρτες χωρίς να κρεμάσουν. Μπαμπά ο Πέτρος τη χτύπησε με δύναμη. Αχ Πέτρο, τι είπαμε αγόρι μου… Ποιο περίπτερο αυτό εδώ δεξιά; Α νόμιζα το απέναντι.
Μου δίνετε αυτή τη μάσκα σας παρακαλώ. Τράβα την κοπέλα μου, βγαίνει. Πόσο κάνει, τέλεια. Ευχαριστώ, μισό λεπτό τα ρέστα σας. Τι με τραβάς παιδί μου απ’ το μπουφάν; Α, ναι, και δυο σοκολάτες. Μια με και μια χωρίς αμύγδαλο. Λιάνα ανέβασε τη μάσκα σου, η μυτούλα μέσα. Τι σας οφείλω για τις σοκολάτες; Ορίστε είναι ακριβώς δεν θέλω ρέστα… Πάμε στο αυτοκίνητο; Ναι Γιώργο αλλά μη βρίζεις… Μα… Έβρισες από μέσα σου αγάπη μου… Αχ αυτή η έκτη αίσθησή σου... Έτοιμοι; Τα παιδιά δέσανε τις ζώνες τους; Φύγαμε! Εχουμε να περάσουμε κι από το καθαριστήριο. Το σουπερμάρκετ στο τέλος. Δε μου λες… Τι; Τις αποκριές την ίδια μάσκα θα φορέσεις; Κρυάδες. Μπαμπά, μπαμπά… Τι είναι; Είδα έναν άνθρωπο να κοιμάται. Μπροστά στη βιτρίνα στο κατάστημα με τα ρούχα. Σώπα! και τι να κάνουμε τώρα. Ξέρεις μπαμπά αφού δεν είχε σπίτι να κοιμηθεί, δεν θα είχε και φαγητό. Ε, και λοιπόν! Να γυρίσουμε να του δώσω τη σοκολάτα μου. Κι εγώ τη δική μου. Πέτρο ζηλιάρη, Πέτρο ζηλιάρη… Σταματήστε τις βλακείες… Κάποιος για να καταντήσει ζητιάνος… Μα δεν ζήτησε τίποτα… Λοιπόν κάτι κακό έχει κάνει στη ζωή του κι έχασε το σπίτι, και ό,τι είχε και δεν είχε… Και πού το ξέρεις ρε μαμά… Πέτρο μην αντιμιλάς στη μαμά… Άκου ρε, σούρχεται η σφαλιάρα. Λιάνα γιατί μυξοκλαίς κορίτσι μου… Για εκείνο τον κουρελιάρη… Ας πρόσεχε… τι ωραία που είμαστε… μας τη χαλάσατε τη διάθεση… Εμείς δηλαδή γιατί έχουμε και μαιζονέτα και αυτοκίνητο και φουσκωτό… Και είμαστε και καλά στην υγεία μας να χτυπήσω ξύλο… Λιάνα τι λέει η μαμά; Εσύ είσαι εκτάκι, εσυ πρέπει να καταλάβεις, εγω πάω στην πέμπτη όπως ξέρεις… Λοιπόν τέρμα οι χαζομάρες ετοιμαστείτε να κατέβουμε. Πέτρο Πέτρο σκύψε να σου πώ… Αααα να την βλέπω, μια γυναίκα κοιμάται πάνω στα χαρτόνια. Μολις κατέβουμε πιάσε κουβέντα στη μαμά, ο μπαμπάς θα πάει να δει την κλήρωση του τζόκερ, κι εγώ θα τρέξω να αφήσω τις δυο σοκολάτες διπλα της… Εγινε… λοιπόν με το ένα, με το δυο με το τρία… Μαμά τι θα φορέσω το απόγευμα στη γιαγιά; Θα δούμε… Πέτροοοο, τσακίσου γύρνα πίσω….

Δημητρης Κ.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου