Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΑΛΑΣ "ΕΠΕΛΑΣΗ ΜΗΔΕΙΑΣ"



Απόψε μου μίλησε ξανά στ’ αυτί το χιόνι,
τ’ άκουσα,
υπέροχη ευωδιά έβγαζε το στόμα του
και ευφράνθηκε η καρδιά μου.

Απόψε φόρεσα κασκόλ να μην κρυώσω,
έκανε κρύο πολικό,
τα χέρια μου τα παγωμένα
με γάντια τα ’ντυσα ομορφοπλεγμένα.

Απόψε μου ’πεσε κάτι στα μάτια ,
νιφάδες κάτασπρες,
γέλασα, έκλαψα, δάκρυσα,
από χαρά για το όμορφο χιόνι, ρίγησα...

Απόψε μου κλείδωσε το χιόνι την πόρτα,
έτσι το κλειδί
άχρηστο πια, το ’ριξα πέρα,
τώρα χρειάζομαι, μόνο τσαγιέρα!

Απόψε καρτερώ να φθάσει το ξημέρωμα,
ως τότε ρακί να πίνω,
να σκαρώνω μαντινάδα,
κάνω όρεξη, άρχισε χιονοστιβάδα.

Ξημέρωσε και το πρωί ασπροστολίστηκε
τριγύρω η γειτονιά,
τρέχαν να παίξουν τα παιδιά,
χιονοπόλεμο άλλη μια φορά.

Ξημέρωσε και τα νέα καταφτάνουν
η "Μήδεια" εμφανίστηκε,
παρέλυσε η χώρα lock down πρώτα,
πλάκωσε χιονιάς, black down τώρα!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΑΛΑΣ 15/2/2021


Η φωτογραφία είναι από https://www.lifo.gr/









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου