Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΚΟΣ "Το σκηνικό είναι τελετουργικό"



Απόψε το σκηνικό είναι τελετουργικό
μια γεννήτρια δύναμης
πάνω στο αριστερό κομοδίνο
και το συρτάρι αποκάτω γεμάτο
αποκόμματα μετράω και
εισιτήρια ταξιδιών χωρίς επιστροφή
που να έχω πάει αναρωτιέμαι
κι έχουν βαφτεί τα σπλάχνα μου
στο μπλε της νοσταλγίας
κοιτάω στον τοίχο της κάμαρας
που προβάλλεται αργά το αρχειακό μου υλικό
χιονίζει πάλι φωνάζει απ' το μπαλκόνι η σύζυγος

Τίποτα τίποτα η αρχαία άμπελος
με τους αποξηραμένους βλαστούς της
ποια ερημιά μου βγάζει την γλώσσα έξω
με τις γυμνές μηλιές χιονισμένες στον κάμπο

Που να είμαι τώρα ξανασκέφτομαι
ποια ωριμότητα και ποια συγκομιδή να επιδείξω
αφού γεννήθηκα σε βουνό και μεγάλωσα σε κάμπο
το ανέφερα σε κάτι μηνύματα στο κινητό στα email

Κατ' εξαίρεση θα ήταν για καλό για εσάς κύριε
να εκτελείτε την άυλη συνταγή σας στο φαρμακείο
με κανονικό εισιτήριο και κωδικό
απάντησαν ομόφωνα οι παρακολουθούντες με
στην χρόνια υγεία μου
επαγγελματικά και κατά ειδικότητα.

Ηλίας Μάρκος
Φωτο: Η.Μ.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου