Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

Αχ Αγάπη - Αλέξανδρος Χατζής, Ηρακλής Κριεζής, Λευτέρης Σταμπούλογλου -Ενορχήστρωση Μ. Ανδρουλιδάκης

 


Αχ Αγάπη - Αλέξανδρος Χατζής, Ηρακλής Κριεζής, Λευτέρης Σταμπούλογλου -Ενορχήστρωση Μ. Ανδρουλιδάκης

Ερμηνεία: Αλέξανδρος Χατζής Στίχοι: Ηρακλής Κριεζής Μουσική: Λευτέρης Σταμπούλογλου Ενορχήστρωση: Μανόλης Ανδρουλιδάκης Αχ, Αγάπη... Δύο λόγια σου για μένα, απ` τα στήθη σου βγαλμένα, με τ` αγέρι, μου `χεις στείλει, να φυλάξω στην καρδιά, τους χειμώνες να `χω Απρίλη, να μου καίει τη μοναξιά. Να σαι εδώ και να σ αγγίζω τη ζωή να ξαναρχίζω... Σήμα έστειλες στ` αστέρι τη ματιά σου να μου φέρει, λίγη φλόγα για ν` αντέχω την πικρή μου ερημιά... Νύχτες πλάι μου να σ` έχω, σαν διψώ την αγκαλιά... Φως μου να σαι στ άδειο στρώμα, η ζωή μου, να `χει χρώμα... Αχ, αγάπη που δε φτάνω, απ` του νόστου μου το πλάνο, μύρια κάστρα θα γκρεμίσω να σε πάρω αγκαλιά. Αχ, αγάπη που `σαι μόνη μοναχή μ` ένα σεντόνι, πού να βρω να το μυρίσω να το κάψω με φιλιά... Στίχοι: Κριεζής Ηρακλής






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου