Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

"Η ΘΕΤΙΚΉ ΠΛΕΥΡΆ ΤΩΝ ΔΑΚΡΎΩΝ" Ποίημα της Καναδής ποιήτριας Dr. H.C. Louise Hudon



Η ΘΕΤΙΚΉ ΠΛΕΥΡΆ ΤΩΝ ΔΑΚΡΎΩΝ

Ξεπλένουν τα μάτια μου μετά από απογοητεύσεις.
Αποδεικνύουν τον ανθρωπισμό μου σε στιγμές περισυλλογής,
για την αξιοπρέπεια του πνεύματός μου,
Μια μεγάλη αξία πάνω από όλες τις τιμές.

Σήμερα θυμάμαι τη μητέρα μου και τις συμβουλές της.
Η φωνή της που μου εξηγούσε τα πράγματα: μια ακτίνα ηλιοφάνειας.
Εκείνη την εποχή, πραγματικά δεν καταλάβαινα τίποτα.
Ένας νέος κόσμος στον οποίο προσπαθούσα να βρω μια σύνδεση.

Είναι δύσκολο, αγαπητή μαμά που δεν υπάρχει πια.
Τα αλμυρά μου δάκρυα που ξεχειλίζουν
κάνουν καλό στην καρδιά και την ψυχή μου,
Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι είμαι γυναίκα.

Dr. H.C. Louise Hudon, Καναδή ποιήτρια
Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται
18 Σεπτεμβρίου 2023


Μετάφραση στα ελληνικά Louise Hudon











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου