Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

"Μιλήματα του Νερού " Τραγούδι Νο 1 από το CD “Lia'sSongs”: - Στίχοι Λία Σιώμου , μελοποίηση Δρ. Αθανάσιος Ζέρβας και ερμηνεία Αγγελική Καθαρίου

 


Μιλήματα του Νερού῾, · Τραγούδι Νο 1 από το CD “Lia'sSongs”:

- Στίχοι Λία Σιώμου , μελοποίηση Δρ. Αθανάσιος Ζέρβας και ερμηνεία Αγγελική Καθαρίου


WaterVocalizations,AngelicaCathariou · Igor Petrin, Dimitris Patras · Dimitris Zacharakis · Athanasios Zervas · Lia Siomou

Lia's Songs ℗ 2022 Phasma-Music Composer: Athanasios Zervas Lyricist: Lia Siomou



Μιλήματα του νερού

Την αγάπη μου έπνιξα θάλασσα
σ᾽αμμουδιές, σε βαθιά ακρογιάλια
Τα όνειρά μου τα έπνιξα θάλασσα
κουρασμένη η καρδιά μου για άλλα

Μυστικά σου ψιθύρισα θάλασσα
και οι γλάροι τα πήραν μακριά μου
Στον αφρό την πικρία ελίκνισα
ανεμώνες νερού τα όνειρά μου

Στα βαθιά, τα ανήλια τα πλάτη σου
την χαρά μου τα φύκια την κρύψαν
Η αλμύρα σου λες κι᾽αποστείρωσε
την πληγή που ᾽ χε μείνει στα στήθια

Την αγάπη μου κοίμισα θάλασσα
με τραγούδια πουλιών και με ρείκια
Την αγάπη μου σου ᾽ δωσα θάλασσα
τις ελπἰδες, την θλίψη, την πίκρα

OregonCoast, 1997

Λία Σιώμου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου