Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Ποια είναι η Αγγέλα Μαντιού που γράφει τραγούδια για γνωστούς καλλιτέχνες

 


Η Αγγέλα Μαντιού ζει στις Σέρρες, είναι τραπεζικός στο επάγγελμα και όπως δηλώνει χαρακτηριστικά «με προσθέσεις, με αφαιρέσεις αν και δεν ήμουν λάτρης των μαθηματικών, το επάγγελμά μου με έκανε να αγαπήσω την αριθμητική».

Ανήσυχο «πνεύμα» και πολυσχιδής προσωπικότητα, η κ. Μαντιού στράφηκε στην τέχνη την οποία «υπηρετεί» με πολλούς τρόπους, ενώ- όπως η ίδια αναφέρει- στον ελεύθερο χρόνο της είχε μία πιστή και αγαπημένη «φίλη», την ποίηση.

Τα πρώτα της ποιήματα εκδόθηκαν στο βιβλίο ενός Κύπριου συγγραφέα, τιμής ένεκεν της Κύπρου.
Η δεύτερη ποιητική δουλειά της είναι μια ποιητική συλλογή με τίτλο «έλα σαν το αγέρι» και κυκλοφόρησε στα τέλη του 2021, από τις εκδόσεις Αγγελάκη στην Αθήνα.
Έτσι γίνεται μία γλυκιά «στροφή» αποφασίζοντας να γράψει στίχους.

Έχει συνεργασίες πολλές και διάφορες, με γνωστούς μουσικοσυνθέτες και καλή δουλειά και φυσικά το αποτέλεσμα φάνηκε.

Το πρώτο της τραγούδι είναι το «βαλς», ένα ερωτικό νοσταλγικό τραγούδι. Μουσικοσυνθέτης είναι ο Νίκος Μανδαράκης και η φωνή της Αναστασίας.

Ήθελε, όμως, να γράψει και στίχους για παραδοσιακό τραγούδι, μιας και συμμετέχει και σε παραδοσιακούς συλλόγους. Έτσι προέκυψε το τραγούδι «με ξέχασε», με τον μουσικοσυνθέτη Χρήστο Μασσά και την φωνή του Θανάση Αναγνωστέλου.

Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα γράφει τραγούδια και συνεργάζεται με την μουσικοσυνθέτη Ελένη Μπελιμπασάκη. Μία εξαιρετική δουλειά, με αρκετά τραγούδια.

«Δική μου ζωή» με την Ελένη Ασημακοπούλου και τον Γεράσιμο Μπεκατώρο, «Λέξεις» με την Μαίρη Ξύγκη, «Έλα μου» με την Έλενα Διογένους, «Μπλουζακι το γκρι» με την Έλενα Διογένους, «Τελευταίο βαλς» με την Σταυρούλα Κούκουρα, «Νοσταλγικά φιλιά» με την Σταυρούλα Κούκουρα, «Χωρίς Λύσεις» με τη Νάντια Καραγιάννη.

Στην πορεία γνωρίζει την υπεύθυνη της δισκογραφικής εταιρείας ASD Μάρα Βαλαβάνη κι έτσι κυκλοφορεί ένα πολύ όμορφο τραγούδι, το «όνειρο» με την Αρετή Μπαλάτσου.

Η Αγγέλα Μαντιού συνεχίζει τον δημιουργικό της οίστρο, γράφει τραγούδια και γνωρίζει και άλλους εξαιρετικούς μουσικοσυνθέτες και τραγουδιστές.

Συνεργάζεται με τον σπουδαίο μουσικοσυνθέτη Μάκη Μέρλο σε ένα τραγούδι πολύ όμορφο, το «μπορώ». Μία ακόμη πολύ καλή συνεργασία επίσης είναι αυτή με τον Πάνο Αθανασίου και γράφουν μαζί δύο τραγούδια.

Το «αγκίστρι» με τη δυνατή φωνή της Ελένης Ασημακοπούλου.
Στο τραγούδι «σαν το αγέρι» η Αγγέλα Μαντιού συνεργάζεται με τον, επίσης, Σερραίο Γιώργο Σαλαμπάση, ο οποίος «διανθίζει» με το πάθος του το μελωδικό, αυτό, κομμάτι.

Η Αγγέλα Μαντιού «έδωσε», όμως, και μία είδηση στο Infonews24. Πρόκειται να συνεργασθεί με πολύ γνωστό, Κύπριο τραγουδιστή, σε ένα πολύ όμορφο τραγούδι, ενώ υπάρχει στα «σκαριά» και μία ακόμη συνεργασία με γνωστό μουσικοσυνθέτη, με μεγάλη προσφορά στο καλό, Ελληνικό και ποιοτικό τραγούδι, με την ίδια να δηλώνει ευγνώμων για όλες τις συνεργασίες της.

Ερ.: Με τι άλλο ασχολείσαι;
Αγ. Μαντιού: Με πολλά για να φτιάχνω τα λίγα.
Είμαι σε δύο από τα μεγαλύτερα ραδιόφωνα της πόλης μας.
Το ράδιο της Κιβωτού, δηλαδή το ραδιόφωνο της Ιεράς Μητροπόλεως Σερρών και Νιγρίτης, όπου παρουσιάζω τους παραδοσιακούς συλλόγους, του τόπους, κάθε Κυριακή, 11 με 12 το πρωί. 99.5 FM
Και στο Μετρόπολις 97,5 FM, με καθημερινή εκπομπή, από Δευτέρα έως και Πέμπτη, 8 με 10 το πρωί.

Ερ.: Είναι εύκολο να αναδειχθείς ως στιχουργός στην επαρχία;
Αγ. Μαντιού: Εύχομαι να γνωρίσουν τη δουλειά μου. Βέβαια, καλό είναι, σε γιορτές και διάφορες εκδηλώσεις, να «φέρνουν» και άλλα σχήματα δημιουργών, αλλά θα ήταν καλύτερο να δούμε και εδώ το δικό μας σχήμα. Έχω κι εγώ το σχήμα μου. Ας κάνουν μια δοκιμή οι υπεύθυνοι.
Και ξέρετε, αυτό θέλω να το εκλάβετε όχι ως παρατήρηση, αλλά περισσότερο ως παράπονο. Το μεγαλύτερο, όμως, «δημιούργημά» μου είναι η οικογένειά μου. Τα παιδιά μου είναι η «κολόνα» του σπιτιού μου.
Από την αστείρευτη αγάπη τους παίρνω δύναμη και όρεξη να δημιουργήσω. Με υποστηρίζουν και στηρίζουν αυτό που δημιουργώ. Μάλιστα, είναι οι καλύτεροι κριτές μου.

Ερ.: Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;
Αγ. Μαντιού: Να είμαστε όλοι καλά, να έχουμε δύναμη στα δύσκολα να ονειρευόμαστε και αν πέσουμε να σηκωθούμε πάλι.
Και βέβαια να είναι καλά η οικογένειά μου, οι καλοί συνοδοιπόροι στη ζωή μου. Τότε μόνο και τα δύσκολα γίνονται απλά και δημιουργούνται ωραία πράγματα.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς κ. Χατζοπούλου για την όμορφη αυτή συζήτηση που κάναμε.

Αναδημοσίευση από https://infonews24.gr/







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου