Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

"Νάναι Δικά μου;" Τραγούδι Νο 3 από το CD "Lia’s Songs" - Στίχοι Λία Σιώμου, μελοποίηση Δρ. Αθανάσιος Ζέρβας και ερμηνεία Αγγελική Καθαρίου

 


"Νάναι Δικά μου;" Τραγούδι Νο 3 από το CD "Lia’s Songs" - Στίχοι Λία Σιώμου , μελοποίηση Δρ. Αθανάσιος Ζέρβας και ερμηνεία Αγγελική Καθαρίου

To be mine? · Angelica Cathariou · Igor Petrin · Athanasios Zervas ·
Lia Siomou, Athanasios Zervas: Lia's Songs ℗ 2022 Phasma-Music Composer: Athanasios Zervas Lyricist: Lia Siomou


Το ποίημα ¨Νάναι Δικά μου῾, είναι ένα από τα εννέα ποιήματα μου, που έχει μελοποιήσει ο καθηγητής και κοσμήτωρ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στην Θεσσαλονίκη Δρ. Αθανάσιος Ζέρβας και εξέδωσε σε CD τον Οκτώβρη του 2022 με τον τίτλο ῾Lia’s Songs῾. Τα ερμηνεύει η γνωστή μέσο-σοπράνο Αγγελική Καθαρίου, και την συνοδεύουν οι καθηγητές του ιδίου Πανεπιστημίου Ιγκόρ Πέτριν και Α. Ζέρβας.
Τα ποιήματα είναι από το όγδοο ποιητικό μου βιβλίο ῾Της Ζωής και της Αγάπης, Ποίηση 1995-2011῾,
Εκδόσεις Ελευθερουδάκης 2022. Ένα από τα δέκα ποιήματα είναι της κόρης μου Ξενίας.

Αρκετά από τα τραγούδια έχουν ήδη παρουσιαστεί στα Ωδεία Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο ΕΡΤ echo, και στις 30 Ιανουαρίου ο Δρ Ζέρβας θα τα παρουσιάσει στο Carnegie Hall of the New York City.

Να ‘ναι δικά μου; 

Να ‘ ναι δική μου η θάλασσα, ο ήλιος και τα’ αστέρια
Να ‘ ναι δικό το χάραμα στην άκρη τα’ ουρανού;
Να ‘ ναι δικός ο άνεμος που γυροφέρνει αγέρια
Να ‘ναι δική μου η πασχαλιά π’ ανθεί μες τους αγρούς;

Να ‘ναι δικός μου ο γιαλός, ο γλάρος κι η χαρά του
Ναν ’ναι δικό μου τα’ όνειρο της γης τ’ απατηλό;
Και οι σκιές, οι θύμησες, οι ανταύγειες στη ματιά σου
ναν ‘ναι δικές μου άραγε στης ζήσης τον καημό;

Ναν ‘ναι δική μου η θάλασσα που γέρνει στ’ ακρογιάλι
Ο ουρανός π’ αγκάλιασε ανθρώπου τη ματιά
Ψιθυρισμοί, θροΐσματα στου δάσους την αγκάλη
Ναν ‘ναι δικά τ’ αερικά που τρέφουν τη χαρά;

***
Να ‘ναι η αγάπη πέρασμα μιας συμπληγάδας πέτρας
το μίλημα στον άνεμο, φιλί απ’ το νερό;
Το νούφαρο που άνθισε στο χώμα μιας γης χέρσας
ασφόδειλο της ζήσης μας με ριζικό πικρό;

Λία Σιώμου -Ιούλιος 1996






1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ για το ταξίδι ψυχής που μας χαρίσατε! Στίχοι μεστοί και σοφοί -όπως όλα τα ποιήματα της εξαίρετης ποιήτριας Λίας Σιώμου. Η μουσική του κ. Αθ. Ζέρβα λυτρωτική, που ξεπλένει την ψυχή από την φτήνια της καθημερινότητας. Η αγγελική ερμηνεία της κυρίας Καθαρίου κόβει την ανάσα! Ευλογημένη η στιγμή που καλλιτέχνες αυτού του διαμετρήματος συναντιούνται, συνδημιουργούν και δίνουν ποιότητα στην ζωή μας και φωτεινές διεξόδους στην ψυχή μας. Το Σύμπαν τους ευχαριστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή