Ο Γιώργος Νινιός συγκλονιστικός δημιουργός κι
ερμηνευτής στην ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ...!!!!
Ο Γιώργος Νινιός συγκλονιστικός δημιουργός κι ερμηνευτής στην"Αυλή των θαυμάτων".
Έγραψε τη μουσική στο κλασικό αυτό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, καθώς και το ομώνυμο τραγούδι,
για την παράσταση, που παίζεται στο Studio Μαυρομιχάλη στις 3,4,6,7,8,9,10,11,12,13 Ιουλίου 2014 στις 21.00.
Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Φώτης Μακρής με την Κλεοπάτρα Τολόγκου, τα σκηνικά και τα κοστούμια ο Διονύσης Μανουσάκης και την κίνηση η Στέλλα Κρούσκα.
Αν και οι ηθοποιοί είναι είτε ερασιτέχνες είτε σπουδαστές, ερμηνεύουν εξαιρετικά αυτό το κλασσικό πλέον έργο του νεοελληνικού ρεπερτορίου μέσα σε ένα σκηνικό έντονα εικαστικό με ισορροπία χρωματική, που παραπέμπει στην αισθητική της ελληνικής λαϊκής γειτονιάς και την κοινή αυλή των κατοικιών της δεκαετίας του '50. Τα κοστούμια δηλωτικά της λαϊκής τάξης των ηρώων, καθώς και της διαφορετικής καταγωγής και προέλευσής τους.
Η σκηνοθεσία ευρηματική επιτρέπει τις σκηνές να αλλάζουν ενώ η δράση ρέει αβίαστα, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον του θεατή με τρόπο φυσικό υποβάλλοντάς του το αίσθημα ότι κι αυτός είναι ένας από τους ενοίκους της τυπικής αυτής αυλής του Βύρωνα.
Μέσα από απλά καθημερινά περιστατικά συντίθεται η εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας της εποχής εκείνης. Φανερώνεται η εξαθλίωση των ανθρώπων, που βιώνουν την ανέχεια και την αβεβαιότητα, χαρακτηριστικά άλλωστε και των ημερών μας της οικονομικής κρίσης. Η μετανάστευση προβάλλει ως η μόνη σίγουρη και σωτήρια λύση και μετατρέπεται σε όνειρο, που ναυαγεί. Οι ήρωες έχουν αδυναμίες και πάθη ή μένουν ανήμποροι κι απελπισμένοι μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο. Η μόνη βέβαιη αλλαγή σηματοδοτείται με την ανέγερση πολυκατοικίας στη θέση της αυλής και των θαυμάτων της, που ποτέ δεν συντελέστηκαν. Με το κεφάλι ψηλά προχωρούν στη νέα τους ζωή.
Η φροντισμένη κίνηση των ηθοποιών και τα μουσικά σχόλια ενισχύουν την επαφή του θεατή με τη γνώριμη συναισθηματική στάση του νεοέλληνα απέναντι στον πόνο της ανέχειας και το βάσανο της εσωτερικής σύγκρουσης κι εκείνη την αναζήτηση του ωραίου και τη φροντίδα του βασιλικού στη γλάστρα μες στη σαρωτική παρακμή, που σταματημό δεν έχει. Η σκηνοθετική ματιά όμως δίνοντας έμφαση στη μεσογειακή ιδιοσυγκρασία και την έμφυτη αντίσταση στις δυσκολίες, χαρακτηριστικά του λαϊκού ανθρώπου έτσι ακριβώς, όπως τα επισημαίνει ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, αφήνει το θεατή συγκινημένο κι αισιόδοξο ταυτόχρονα με την πίστη πως σίγουρα αυτός θα σταθεί πιο δυνατός και θα τα καταφέρει στις δοκιμασίες, που βιώνει.
ΣΟΦΙΑ ΝΙΝΙΟΥ
Αγαπημένη μου φίλη Γιωργία,σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση <3
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφία μου τέτοιες δημοσιεύσεις πρέπει να διαδίδονται όσο το δυνατόν περισσότερο <3
Διαγραφή