Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

"Είναι ο άνθρωπος μου" Τραγούδι σε στίχους Πολυξένης Ζαρκαδούλα, σε σύνθεση της Ελένης Μπελιμπασάκη και σε ερμηνεία της Μαρίας Κακουράκη.

 


Ελένη, Πολυξένη, Μαρία: «Είναι ο άνθρωπος μου»

Το τραγούδι «Είναι ο άνθρωπος μου» είναι σε στίχους Πολυξένης Ζαρκαδούλα, σε σύνθεση της Ελένης Μπελιμπασάκη και σε ερμηνεία της Μαρίας Κακουράκη.

Η Πολυξένη Ζαρκαδούλα σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία, 
η Ελένη Μπελιμπασάκη είναι καθηγήτρια πιάνου και ανώτερων θεωρητικών συνθέτης και καλλιτεχνική διευθύντρια σε ωδεία , 
ενώ η Μαρία Κακουράκη εργάζεται σε τομέα υγείας και έχει σπουδές στο τραγούδι. 
Κοινό σημείο αναφοράς τους η μουσική!

Το θέμα των στίχων του τραγουδιού της Πολυξένης είναι κυρίως οι ανθρώπινες σχέσεις και τα διαχρονικά αιτήματα της ψυχής.

Είναι ο άνθρωπος μου

Συνθέτης: Ελένη Μπελιμπασάκη
Στιχουργός: Πολυξένη Ζαρκαδούλα
Ερμηνεία: Μαρία Κακουράκη
Video : Μάνος Παπαδάκης

Έπαιξαν οι μουσικοί :

Βιολί : Γιάννα - Μυρσίνη Βεστάκη
Φλάουτο : Στέφανος Χατζηαναγνώστου
Πιάνο : Ελένη Μπελιμπασάκη
Κιθάρες : Χρήστος Ρεπούσης
Πλήκτρα : Άκης Μελής
Ενορχήστρωση: Άκης Μελής
Ηχογράφηση - Μίξη - Mastering : Earth Sound Studio

Στίχοι:

Μην με μαλώνεις
Γι αγάπη μην θυμώνεις
Η αγάπη είναι πλανεύτρα
Κι εγώ μόνο μια ψεύτρα

Δείξε μου τον δρόμο
Δεν αντέχω άλλον πόνο
Μίλα μου για τη ζωή
Κλέψε μου ένα φιλί

Η ζωή είναι μικρή
Κι εγώ λαχταρώ πολύ
Να ζήσω, ν αγαπήσω
Δρόμο και ζωή ν ανοίξω

Ρεφρέν

Είναι ο άνθρωπος μου
Ο φύλακας ο άγγελος μου
Είναι ότι έχω αγαπήσει
Ότι στη ζωή έχω ζητήσει


Ακούστε το τραγούδι εδώ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου