Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

"Έλενα Διογένους - Έλα μου." Τραγούδι σε Μουσική Ελένης Μπελιμπασάκη και Στίχους Αγγέλας Μαντιού

 




Μουσική : Ελένη Μπελιμπασάκη
Στίχοι : Αγγέλα Μαντιού 
Ερμηνεία : Έλενα Διογένους 
Studio : Earth sound studio 
Video : Μάνος Παπαδάκης
Έπαιξαν οι μουσικοί: Μπουζούκι - μπαγλαμά : Δημήτρης Χιονάς Μπάσο : Στέλιος Φρειδερίκος Κιθάρες : Χρήστος Ρεπούσης Πιάνο : Ελένη Μπελιμπασάκη Ηχογράφηση - μίξη - mastering : Earth Sound Studio
Έλα κοντά μου στη χαρά Στη λύπη και στο δάκρυ Έλα να σμίξουμε μαζί Πικρή μικρή μου αγάπη Έλα και πνίξε τον πόνο μου Μες τα γλυκά φιλιά σου Έλα να μπω όπως παλιά Μέσα στην αγκαλιά σου Ρεφρέν Έλα σου λέω μην αργείς Απόψε με φεγγάρι Τέσσερα μάτια δυο καρδιές Στο ίδιο προσκεφάλι Έλα και δωσ’ μου ένα φιλί Που λαχταρά η καρδιά μου Τότε θα έχουμε γιορτή Εσύ κι εγώ χαρά μου
Αγγέλα Μαντιού 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου