Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Λίτσα Κωνσταντινίδη "Δημιουργίες"



  
Η Λίτσα Κωνσταντινίδη γεννήθηκε στα Γιάννενα και είναι μόνιμος κάτοικος Καβάλας. Είναι αυτοδίδακτη και από παιδί δημιουργεί  έργα λαϊκής τέχνης με σμάλτο σε μέταλλα και κεραμικά έχοντας ως βασική πηγή έμπνευσης την ίδια τη φύση και το περιβάλλον γύρω της.«Ότι βλέπω θέλω να του δίνω ζωή με τα χέρια μου», όπως αναφέρει η ίδια χαρακτηριστικά.




ΣΤΕΦΑΝΙ ΑΠΟ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ

Απολαύστε ορισμένες από τις δημιουργίες της 

                                                          ΔΕΝΤΡΑ 




Ξεκινάμε με τα υπέροχα δέντρα της ..η ίδια  μας εξομολογείται  "Με την πρώτη ευκαιρία  πηγαίνοντας στην πατρίδα μου την Ηπειρο ,και βλέποντας την πανέμορφη φύση ,ήθελα να πάρω μαζί μου τα όμορφα χρώματά της .Και  η ιδέα μου ήρθε: να την απαθανατίσω με αυτόν τον τρόπο " Λίτσα
Τα δέντρα είναι από κρυσταλλάκια και σύρμα πηνίο




              
                 Ζωγραφική σε γυαλί -βιτρώ

σύμπλεγμα δέντρων σε γυαλί

Βάζο δαπέδου, βιτρώ

ΠΙΑΤΕΛΑ ΜΕ ΒΙΤΡΩ

Ποτήρια κρασιού βιτρώ

Τζάμι για τραπεζάκι
βάσεις για ρεσώ
                                    Ζωγραφική





Ζωγραφική σε τοίχο 



2 σχόλια:

  1. Πωπω! Φανταστική!
    Μπράβο της! Οι αυτοδίδακτη κάποιες φορές είναι πολύ πολύ καλύτεροι!
    Μπράβο για το αφιέρωμα Γεωργία μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όντως πολλές φορές καλύτεροι γιατί οι αυτοδίδακτοι σημαίνει ότι έχουν πηγαίο ταλέντο.....
    σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή