Τετάρτη 14 Ιουνίου 2023

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΣΟΥΡΗΣ "Μια μέρα από εκείνες"




Μια μέρα από εκείνες


Θα ήθελα πάλι μια μέρα από εκείνες,
τις παλιές, τις ανέμελες,
που είχαν κάτι από καλοκαίρι,
από τη δροσιά της θάλασσας
και το άρωμα της μέντας
να πλανάται ολόγυρα.

Μια μέρα από εκείνες,
τις απλές, τις ξέγνοιαστες,
ν’ αφουγκράζομαι τον φλοίσβο
κι ο ήχος να γίνεται καράβι,
πανιά να γίνονται οι ευωδιές
και ν’ αρμενίζω σ’ απέραντα πελάγη,
ολάκερους κόσμους νέους ν’ αντικρίζω.

Θα ήθελα μια μέρα από εκείνες,
που τώρα πια φαντάζουν μακρινές,
μια εικόνα ξεθωριασμένη,
μια ανάμνηση θολή,
που θα μπορεί ακόμα να μου θυμίσει
πώς είναι να ονειρεύομαι,
να βρίσκω δύναμη να χαμογελώ,
έτσι απλά, δίχως λόγο,
απλώς γιατί είμαι εδώ.
Γιατί είμαι.

Μια μέρα από εκείνες
σε μονοπάτια γνώριμα θα περιπλανηθώ,
στην κρυφή μου ανέγγιχτη γωνιά
σαν και πρώτα θα βρεθώ,
θα με ψάχνουν,
δίχως να με βρουν,
ματιές που απλώς κοιτάζουν,
δίχως ποτέ να δουν.

Εκεί θα είμαι,
δίχως λόγο να χαμογελώ.
Όπως τότε.

Κωνσταντίνος Μπασούρης



Η φωτογραφία είναι από το https://gr.pinterest.com/











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου