Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΜΑΚΗ "Ανεπίδοτο"

 


Δε θα με νεκροφιλήσεις, μάνα μου!
Ο πόλεμος στην ξενιτιά με κρύβει
το χιόνι, άσπρο σάβανο, με ντύνει!
Μνημόσυνη δέηση το γράμμα μου.

Κανείς δε θα σου πει πως φοβάμαι
μα θα ‘ναι ψέμα, τώρα λιποψυχώ!
Όχι για το θάνατο που καρτερώ
αλλά γιατί οι εχθροί μας νικάνε.

Το μόνο που ζεσταίνει την καρδιά μου
είν’ ο σταυρός που μου ‘δωσες στο φευγιό
η ευχή σου και η Αγία Σκέπη!

Κλείνω τα μάτια και την αγκαλιά μου
ένας αγώνας με φέρνει στο Θεό
και στην ελευθερία, στερνή σκέψη!

Τσαμάκη Βασιλική

Τιμητικό Δίπλωμα
Ζ΄Πανελλήνιος διαγωνισμός ποίησης 2021
Στη μνήμη του Στέλιου Γεράνη
Αφιερωμένος στα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821
Με θέμα: Το κάλεσμα για την λευτεριά

Εταιρεία Γραμμάτων και Τεχνών Πειραιά

 
Η εικόνα είναι από pixabay.com








1 σχόλιο: