Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

ΝΙΚΟΣ ΠΑΥΛΑΚΗΣ - ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ



1) Ποτέ μου δεν εζήλεψα 
αρχοντικά και πλούτη...
Με καθαρή συνείδηση 
ζω στη ζωή ετούτη

2) Εσύ μπροστά στα βήματα, 
και εγώ πιο πίσω θα'μαι ...
Ανε μου πεις, κουράστηκα, 
να σου φωνάζω, ΠΑΜΕ

3) Εβράδιασε στη σκέψη μου 
και ο ήλιος δε την πιάνει...
Ένα κεράκι άναψα 
τον πόνο μου να γιάνει

4) Με μαντινάδες θα μιλώ 
γιατί έτσα έχω μάθει...
Σε δυο γραμμές εκλεισανε 
του κόσμου όλα τα πάθη 

5) Στα όνειρα που κουβαλώ 
υπομονή θα βγάνω...
Να ζήσω εκείνο τ'όνειρο
που μου παν πως δε φτάνω 

6)Στην αγκαλιά μου έκλεισα 
με όση αγάπη έχω...
Και μ'ένα δάκρυ τση χαράς 
το μάγουλο μου βρέχω 

7) Ατόφια είναι η ομορφιά 
και μάσκες δε χωρούνε...
Όντε θωρώ τα μάτια σου 
να μου χαμογελούνε 

8 ) Χάρη ζητώ απτή Παναγιά, 
λίγη αν την αξίζω...
Να δίνει πάντα δύναμη 
στη πλάση να βαδίζω 

9) Δίνε Θεέ μου δύναμη 
απάνω στο κορμί μου...
Να δίνω και να μάχομαι 
μέσα στην ύπαρξη μου

10) Ένα της βλέμμα,μιά αγκαλιά 
και ένα χαμόγελο της...
Είναι αρκετά να με κρατούν 
για πάντα στο πλευρό της.

Ν.Π










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου