Κυριακή 28 Μαΐου 2023

ΕΥΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΛΙΑΝΟΥ "Δοθήκαμε"



Σου δίνω
Μου δίνεις
Δοθήκαμε
Παραδοθήκαμε
Κι αφού σε μια αγκαλιά
Ενωθήκαμε
Θελήσαμε να επιστρέψουμε
στη μάνα Γη

Να παλέψουμε
Για τους φόβους μας
Να ακούσουμε το τραγούδι της καρδιάς μας

Να δώσουμε όρκους αιώνιας αγάπης
Πίστης
Συνειδητά
Να ζήσουμε
Από την αρχή

Στη μάνα Γη
Που μας έφερε στο φως

Ήλιε μου,
Βασίλισσα μου,
Σε μια αγκαλιά σφιχτή
Παραδίδω τη ψυχή μου
Δώσε μου το χέρι σου
Από τώρα και για πάντα

Σύζυγοι θα είμαστε
Σύζυγοι στη Γη
Στον ουρανό

Μια αγκαλιά μας ένωσε
Μια αγάπη μυστηριακή
Μια δύναμη από χρόνια παλαιά
Όπως τα αγάλματα
Στεκόμαστε στο παρελθόν
Στο παρόν
Στο μέλλον

Μια αγκαλιά σφιχτή
Μια καρδιά γίναμε οι δύο μας
Παραδοθήκαμε στον απόλυτο έρωτα

Μια αγκαλιά σφιχτή
Ένα κουβάρι
Ένας δεσμός ιερός
Οι ψυχές μας.

Εύα Πετρόπουλου Λιανου






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου