Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

Εύα Πετροπούλου Λιανού " Σιωπή "


  Σιωπή

Η σιωπή κάποτε ήταν χρυσός!!
Τώρα όμως που όλα σκεπάστηκαν από ψέμματα ανείπωτα
Από αγάπη ψεύτικη..
Να φωνάξετε
Να φωνάξετε δυνατά

Είμαι ευτυχισμένος
Είμαι ευτυχισμένη

Εχω λίγα αλλά είναι αρκετά

Οι μέρες μας γέμισαν από ποτήρια σπασμένα κι όσο κι αν προσπαθούμε να τα κολλήσουμε
Τα ραγισματα είναι εμφανή
Ραγισματα στη γλώσσα,
Ραγισματα στην αγκαλιά,
Ραγισματα στην αγάπη,

Καποτε μου είπαν, να κρύβεσαι εάν αγαπάς
Να βάζεις το χέρι σου μπροστά όταν χαμογελας
Να μη δείχνεις τη χαρά σου..

Διαφωνώ!!
Εαν μάθαινες στο παιδί από μικρό να χαμογελάει.
Να ξεκαρδιζεται με το αστείο του φίλου του
Να μαθει στη χαρά, την ευτυχία, την αφθονία, την πρόοδο..
Θα ήταν χαρούμενος ο κόσμος.
Θα ήταν χαμογελαστός
Θα ήταν όλοι ευτυχισμένοι, γιατί όλοι θα είχαν κολλήσει την αρρώστια της αισιοδοξίας, της ελπίδας.

Μάθε να χαίρεσαι με τη χαρά μου
Να διώξουμε τα σκοτάδια
Να χαίρομαι με τη χαρά σου

©®Εύα Πετροπουλου Λιανού








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου