Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

ΣΟΦΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ - 2 ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Ευχαριστήριο

Σε ευχαριστώ ,εχθρέ μου, που στάθηκες απέναντί μου ολοσκότεινος
Και με κοίταξες συμμαχώντας με το μίσος
Έκλαψες στη χαρά μου
Αγαλλίασες στις φουρτούνες μου

Καραδοκούσες πάντα γύρω μου
Ακάματος ακροατής των λόγων μου
Δεινός παρατηρητής των έργων μου
Τεκμήρια αθωότητας ενώπιον μαρτύρων
Πρέπει να ξόδεψες μέρες και νύχτες με τη σκέψη μου
Σε ευχαριστώ
Υπάρχεις για να μου αποδεικνύεις πως κάτι καλό πρέπει να έκανα κι εγώ στη μικρή μου ζωή.

🌷

Αποχαιρετισμός

Αντίο , λοιπόν . Έτσι αποδρώ. Χωρίς παροξυσμό . Χωρίς υπόκρουση μουσικής μελό . Δίχως να ξαναζώ σε γρήγορη κίνηση στιγμές .
Εξάλλου, έτσι αρχίζουν οι θεαματικές αποδράσεις · με ένα «λοιπόν»·επιτακτικό υπερώνυμο θλιψεων και πνιγηρής ασφάλειας.
Εκείνο με επέλεξε . Εκείνο ετοίμασε τις αποσκευές και με ´ βαλε να πω το «αντίο»,υποβολέας αλήθειας και ανεξόφλητων χρεών .
Δεν πάω μακριά. Επιστρέφω σε μένα .




Η φωτογραφία είναι από https://lelek.nanoweb.hu/






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου