Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

" Μπορώ" Τραγούδι της Ελένης Ασημακοπούλου - Μουσική & Ενορχήστρωση : Μάκης Μέρλος Στίχοι: Αγγέλα Μαντιού

 

Ελένη Ασημακοπούλου - Μπορώ
Μουσική: Μάκης Μέρλος Στίχοι: Αγγέλα Μαντιού Ενορχήστρωση: Μάκης Μέρλος Έπαιξαν οι μουσικοί: Πλήκτρα/Σαξόφωνο: Μάκης Μέρλος Τύμπανα/Μπάσο: Στέφανος Παγκάλης Κιθάρα: Αλέξης Σαββανίδης Μίξη: Ακης Κώτας / Studio Terra Στίχοι - Lyrics Μόνο για σένανε μπορώ Να υπάρχω στη ζωή Να σου δίνω αγάπη Να μου δίνεις ψυχή... Να μου δώσεις το χέρι Να σου πω σ'αγαπώ Να με κοιτάς στα μάτια Να λιώνω εγώ... Μπορείς να μου πεις Αγάπη σε θέλω πολύ Να γίνεις τ'αστέρι Στη δική μου ζωή... Μπορείς να μου πεις Αγάπη σε θέλω πολύ Στης αγάπης τον ρυθμό Να λέμε σ'αγαπώ... Μόνο για σένανε μπορώ Να υπάρχω στη ζωή Να σου δίνω αγάπη Να μου δίνεις ψυχή... Να σου δώσω αγάπη Να μου δίνεις χαρές Τις νύχτες σου να φέγγω Ν΄ανάβω φωτιές...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου