Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ "ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΜΟΥ"


αφιερωμένο στην Λαίδη της καρδιάς μου

Η ζωή ένας καμβάς
και συ ευαίσθητη ψυχή μου 
προσφέρεις μια γλύκα και μια φινέτσα
σαν αυτή της Λαίδης.
Ενός άλλου παραμυθιού
που έχει αξία και σεβασμό,
που έχει αρχές, κλείσιμο του ματιού και χάδι.
Ότι έχει ο καθένας δίνει, θα μου πεις.
Ότι διαθέτει η ψυχή του, θα σου πω!
Κι εσύ πιστεύεις Λαίδη μου
σ’ έναν ιδανικό κόσμο, έναν περίλαμπρο
με καλοσυνάτους αρχηγούς
να ξεχωρίζουν στο φως.
Δεν ξέρω τέτοιον άνθρωπο.
Δεν ξέρω ακόμη αν είναι εφικτός
αν είναι αληθινός αυτός ο κόσμος,
μα σίγουρα θα υπάρχει
σε μια άλλη διάσταση αγγέλων.
Το "μείγμα" σου είναι χρυσοποίκιλτο,
εμπεριέχει χαμόγελα, αρώματα,
αθάνατα μαργαριτάρια και κόκκινα ρόδια, 
έτσι για τύχη και ευεξία,
για δύναμη και αθανασία.
Λαίδη μου, διάφανη τώρα σε θωρώ.
Ευχή από καρδιάς σου δίνω:
«Άπιαστη στο νου των αρσενικών
να μείνεις, σαν οπτασία».
Τα σέβη μου!
 
ΝΕΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ


Πίνακας : Lea Bradovich







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου