Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΟΛΑΡΗ "ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ"



Απόγευμα στο κέντρο της Αθήνας,
Φθινόπωρο,
Οκτώβρης ήτανε θαρρώ
Με κίτρινο- καφέ ντυμένη η πόλη
Καταμεσής εγώ με κόκκινο μαντώ.
Φτάνω στην ώρα μου
Στη μικρή πατισερί.
Πάνω στη γωνιά την λογοτεχνική
Σε βρίσκω συνεπή στο ραντεβού μας,
Καφέ να πίνεις , espresso σκέτο , μαύρο και πικρό.
Τσάι θα πάρω,
Πράσινο , ζεστό.
Δεν θέλω άλλον καφέ για σήμερα να πιω.
Κοιτάζω το περίτεχνο
Κινέζικο φλιτζάνι.

Κιτρίνιζε το τσάι που μου φέρανε ,
Θαμπό , σα να κυλούσε στον Αχέροντα , σκοτάδι.

Το βλέμμα μου σηκώνω πιο ψηλά,
Η λάμψη των ματιών σου
Πράσινο σμαραγδί

Το θάμπος διαπερνά
Τυλίγοντας την πορσελάνη με στοργή .
Θρίαμβος! Το τσάι μου έγινε πράσινο ξανά!

Παρασκευή Β. Μόλαρη
Ιούλιος 2022

Από την υπό έκδοση ποιητική συλλογή με τον προσωρινό τίτλο ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ. 



Η φωτογραφία είναι από https://www.doctorulzilei.ro/












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου