Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Θεοδώρα Κουφοπούλου Ηλιοπούλου "Ελληνική Γλώσσα Θεογέννητη"



Ελληνική Γλώσσα Θεογέννητη

Είμαι η αρχή του Λόγου.
Κοιτίδα μου το Αιγαίο.

Είμαι η λαλιά του Δία, και του Ομήρου.

Η λαλιά του Χριστού,και των αγγέλων.

Είμαι η λαλιά της Ομορφιάς
Και της Αλήθειας.

Η λαλιά της Ελευθερίας ,του Πολιτισμού.
Της Ειρήνης,της φιλοσοφίας και των επιστημών.
Η λαλιά του Μυστηρίου,βωμών και ιερών.

Είμαι η λαλιά των Μουσών, του στοχασμού.
Της Ιδέας και της Δημοκρατίας.

Η λαλιά της Ακρόπολης και του Παρθενώνα.
Των Δελφών και των Ολυμπιακών αγώνων.

Είμαι η λαλιά της Φιλοξενίας και του φιλότιμου.

Η λαλιά του Γλαυκού Ουρανού
Και της Γαλαζο-σμαράγδινης Θάλασσας.

Η λαλιά της ανθοφόρας ΄Ανοιξης είμαι.

Η λαλιά μου είναι μαγική. Είναι δύναμις.
Λαγαρός λογισμός. Δημιουργία Συμπαντική.

Το πρώτο γραπτό κείμενό μου
Στη Γραμμική Β΄(1450-1350)π.χ.

Είμαι η λαλιά 25 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Οι ρίζες μου αρχαίες.
Πάνω από 4000 χιλιάδες χρόνια,Χωρίς διακοπή.
Οι ρίζες μου στις γλώσσες των γλωσσών.

Ως μέσα στη Βακτριανή. Ως τους Ινδούς
Με πήγαν τα άξια τέκνα μου.
Διεθνής πάνω από 600 χρόνια.

Μ΄ανάθρεψε η Ελλάδα μου.
Τόπος μικρός, με ουσίες μεγάλες.

Έγινα ΦΩΣ.
Φωτοστάλακτη στην οικουμένη.

Είμαι η λαλιά σου ΄Ελληνα.
Η Θεογέννητη Ελληνική γλώσσα σου
Η Ατελεύτητη.

Θεοδώρα Κουφοπούλου Ηλιοπούλου

Γραφή ,9 Φεβρουαρίου 2022.



Παγκόσμια ημέρα Ελληνικής Γλώσσας έχει καθιερωθεί  9η Φεβρουαρίου, ημέρα μνήμης του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού.


Η φωτογραφία είναι από https://www.linkedin.com/

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου