Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Χαρίτα Μήνη "Σκαρί τρικούβερτο"




Να ζω μες την αλήθεια μου
αυτό ποθούσα πάντα
μέσα σε κόσμο ύπουλο
υποκρισίας βασίλειο.
«Πίστεψε αυτά που λέμε εμείς»
γλυκά μου ψιθυρίζει
τάζοντας ψεύτικες χαρές
και πλάνες υποσχέσεις.

Μα εγώ σκαρί τρικούβερτο
σαλπάρω γι' άλλους τόπους
βάζω σημαία άλικη
πολύχρωμο πανάκι
γεμίζω τα αμπάρια μου
με όνειρα και στίχους
και ψάχνω γι' άλλους ουρανούς
για πέλαγα καινούρια.

Φίλοι μου τα γλαρόπουλα
σύντροφοι τα δελφίνια
ανοίγομαι σ' ορίζοντες
που νους κανείς δεν βάζει
και πάνω στο κατάστρωμα
μαζεύω πεφταστέρια.

Φτάνω σε μακρινά νησιά
που αφέντη δεν γνωρίζουν
πιάνω σε τόπους λεύτερους
μες της ψυχής τα βάθη.
Μες στην αλήθεια κατοικώ
με δίχως αυταπάτες
πλέω σε διάφανα νερά
μακριά από τις πλάνες.


Στίχοι: Χαρίτα Μήνη, www.hmeenee.com
Βιντεοσκόπηση και επεξεργασία βίντεο: Ανδριάνα Μπιρμπίλη
Ερμούπολη, Σύρος, 2021 https://youtu.be/E_wF_dgsMwc


Η Χαρίτα Μήνη, είναι κλασική φιλόλογος με μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχολογία. Είναι δημιουργός πολλών βιβλίων, άρθρων και δοκιμίων στα ελληνικά και στα αγγλικά. Ασχολείται ακόμη με τη μετάφραση ποίησης και πεζογραφίας. Έχει δώσει πολλές διαλέξεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εμφανιστεί σε εκπομπές στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. Η ποίησή της είναι αφηγηματική, λυρική, προσωποκεντρική. Ο λόγος της είναι περίτεχνος, ζωντανός, με εντυπωσιακές εικόνες και ηχηρό συναίσθημα. Η γραφή της έχει έντονο προσωπικό στίγμα. Εμπνέεται από τον έρωτα, τη φύση, τις μορφές της μυθολογίας, τα κοινωνικά αιτήματα.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου