Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Φαίη Αλσις "Ποιήματα"





 Έκρυψα τη ζωή πίσω απ’ τα φύλλα της άνοιξης.
Ανοίγω τα μάτια στου ερεθισμού τη ζωτική ενόχληση.
Ανάμεσα, η καταμέτρηση
της σοβαρότητας.









 Σιγοβράζεις,
σαν το βατράχι στην κατσαρόλα
και ανώδυνα αποκοιμιέσαι
προς το τέλος σου
χλιαρός.
Μια μόνη στιγμή
αφύπνισης της αυτοσυντήρησής σου
είναι ικανή να σε κάνει
να παίξεις με ορμή και σταθερότητα
κάθε κύτταρό σου
ώστε
να πήξει το βούτυρο της σωτηρίας σου.



Φιλαρμονικό Ταρατατζούμ

την ώρα της εθνικής μας συνένωσης

πόσο κρατά το σύγκρυο;

Κοστίζει φίλε μου το φιλότιμο
αθώος προδίδεσαι
και ελπίζεις
πάντα.

Ευαγγελίζεσθαι!!!



Τι κι αν
στο δρόμο μπήκες λάθρα τι κι αν ζήτησες μια αλήθεια τι κι αν πήρες τα πάντα εκτός ενός μαζί, πάντα, ανάσα και πνοή ισχύει αλλά…
τι κι αν… χμ…






Σ' ένα παγκάκι
ανυπόμονα μάτια
κυλώντας ζυγίζουν
το αντάμωμα.

Ένα τώρα θρύψαλο ζητά του ανέμου την ποθητή ροή.
Η απάντηση ένα δικράνι που λιχνίζει της καρδιάς την επάρκεια.






 



NΑΙ, υπάρχει και το ΟΧΙ
και δεν είναι επέτειος
είναι η σημερινή απαίτηση
παντού…








Κούρεψε τα μαλλιά σου
στη μορφή που επιθυμείς

και τ’ ανυπότακτα θεριά στρώνουν

στην αλλαγή της βούλησής σου.
Όταν βρεις τρίχα να σου ξεφεύγει
από τον οίστρο της φαντασίας σου
θα’ναι η μια που εξαρτάσαι…






 








Ξεσκέπασέ με!
Δεν είμαι η Χίμαιρα.
Ελπίδα, φώναζέ με.









Κάθε λεπτό τραβά τη σταύρωση του θέλω
κούφια η ευκολία των στιγμών

δεν συναρπάζει..

καρπός του κόπου η μυρωδιά
του βλέμματος μέσα μου.










 Έριξες διάχυτα τη λάμψη σου
να φωτιστεί η ομορφιά
που δίχως κόπο δρα ατέρμονα.
Χάρισες τη στιγμή της απόφασης.
Ανακούφιση…






 Οταν ζήτησα από τη Φαίη να δημοσιεύσω στο Μπλογκ ορισμένα από τα υπέροχα ποιήματά της  έκπληκτη  μου απάντησε "Δεν μπορώ να θεωρήσω τις σκέψεις μου ποιήματα, εκτόνωση επί χάρτου, σκέψεις προσωπικές είναι , που δεν θέλω να αφήνονται στη λήθη της ψυχής μου." Και εγώ της απάντησα ότι αν οι σκέψεις μας γράφονται με "δυνατό" λόγο και αγγίζουν ψυχές τότε είναι Ποίηση. Ποιήματα λοιπόν είναι οι σκέψεις της Φαίης ,ποιήματα δυνατά, ποιήματα που αγγίζουν, ποιήματα που μας ταξιδεύουν,μας προβληματίζουν .Ποιήματα που θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας....Την ευχαριστώ πολύ!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου