Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

ΒΑΣΩ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ " Sati "- Ποιητική Συλλογή


Εκδότης ΚΥΜΑ
Σειρά ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
Χρονολογία Έκδοσης Απρίλιος 2019
Αριθμός σελίδων 56
Διαστάσεις 21x14 

ISBN13 9786185378141 
 Επιμέλεια ΔΑΓΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
https://www.politeianet.gr/

 Ποιήματα Συλλογής 

{Sati}

Να καείς
να γίνεις πλησμονή αναμνήσεων
σε τεφροδόχο.

Θα ακολουθώ, πίσω σου.
Πιστή μέχρι το ένδοξο τέλος.
Γυναίκα ιερή.

Στη στάχτη σου
θα καίγομαι.
Θα γίνομαι άνοιξη.

Να ξαναγεννηθείς
αθώος,
επαναστάτης
και μόνος.


❀   ❀

{Ο διπλανός μου}

Ο διπλανός μου δεν υπάρχει.
Στη θέση του ένα άδειο χαμόγελο
μου γυρίζει την πλάτη.
Η τσάντα μου πεταμένη στο πάτωμα
περιμένει το μυαλό μου.
Δεν το ξέρει κανείς.
Σβήνω κι ανάβω τσιγάρα
σαν κάτι να μ' απασχολεί.
Δε μ' απασχολεί τίποτα.
Δεν το ξέρει κανείς.
Κρύβω τον αναπτήρα μου
ν' αποφύγω φιλόδοξους εμπρηστές.
Κάθομαι πάνω στα χέρια μου
και κοιτώ τα καινούρια μου παπούτσια
- φτηνά υποδήματα θαλάσσης.
Θα κολυμπήσω χιλιόμετρα πεζοδρομίου.
Αντί για μουσική
ο συναγερμός του διπλανού κτηρίου.
Το κλέβουν ή πήρε φωτιά.
Δεν το ξέρει κανείς.
Όλα τα βλέμματα
στρέφονται στο διπλανό μου.


❀   ❀

 {Ανθισμένα στρώματα}

Στρώματα που κοιμήθηκα άνοιξη
μ' εκδικούνται χειμώνα.

Ανθίζουν αγριόχορτα πάνω τους
-κραυγές αναλφάβητες
στη νοηματική.
Έκδοση εξαντλημένη
με ζήτηση σε έκπτωση.
Απρόσμενη ικανοποίηση σωμάτων
αδικαιολόγητα ερωτευμένων
υγρές αφές
ασωμάτων.
Γιορτάζουν εραστές ανώνυμοι
που τους παραχωρήσαμε
την αιωνιότητα.


(Sati ή Suttee, ινδουιστικό ταφικό έθιμο σύμωνα με το οποίο μια χήρα έριχνε τον εαυτό της στην πυρά του συζύγου της κατά την κηδεία. Αποτελούσε την ύψιστη μορφή αφοσίωσης μιας γυναίκας στο νεκρό σύζυγό της.)

Βιογραφικά στοιχεία 



Η Βάσω Χριστοδούλου γεννήθηκε στα Τρίκαλα και σπούδασε Κλασσική Φιλολογία στην Αθήνα.
Οι ‘’60 αποχρώσεις του μαύρου σε φόντο λευκό’’ (εκδ. Λογείον, 2012) είναι η πρώτη της ποιητική συλλογή.
Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες, περιοδικά, ιστολόγια καθώς και στην ανθολογία του Γιώργου Χ. Θεοχάρη
''Ξένων αιμάτων τρύγος'' (εκδ. Γαβριηλίδης).
Τον Απρίλιο του 2019 δημοσιεύθηκε η δεύτερη ποιητική της συλλογή ''Sati'' (εκδ. Κύμα).
Θα την βρείτε στο ιστολόγιό της ''τα αδέσποτα''.
http://vassochristodoulou.blogspot.gr/























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου