Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

ΒΑΣΩ ΚΟΣΜΙΔΟΥ - ΙΟΡΔΑΝΟΥ " Θαλασσοουράνια φιλιά "


Art: Anna Munoz Reynes

Μπορώ να πω τώρα
ότι σε αγάπησα.
Τώρα που γεύτηκα
το άπειρο του ορίζοντα.
Εκεί που τα φιλιά
θάλασσας και ουρανού
αναγεννιούνται αμέτρητες φορές
και αναδύονται αμέτρητα αστέρια.
Γεύτηκα το άπειρο τους
όταν σε δίψασα
και έσκυψα να πιώ νερό θαλασσινό.
Ένοιωσα την αλμύρα της απουσίας σου.
Έκαιγε το μέσα μου
αναζητούσε τη παρουσία σου.
Ενώ το σώμα δρόσιζαν
φιλιά θαλασσοουράνια χωρίς ορίζοντα.
Το αναγέννησαν, πέρασαν ζωή μέσα μου.
Όλα μου ψιθύριζαν, δικά σου φιλιά ήταν...
Και εκείνη η αλμύρα, γλυκιά δροσιά έγινε.
Πόσο σ' αγάπησα;...
Τώρα ένιωσα τη δύναμη τούτης της αγάπης.
Τώρα που γεύτηκα τούτα τα φιλιά στο σώμα.
που ήρθαν από το άπειρο του ορίζοντα
Θαλασσοουράνια φιλιά!
Είχαν τη Δική σου γεύση!

Και έμεινα εκεί να ορίζω τα όρια της αγάπης μας.
Και ήταν Αγάπη, χωρίς, ορίζοντα όρια...
Αστέρια άπειρα αναδύθηκαν εντός μου.
Ήμουν η Θάλασσα και ήσουν ο Ουρανός μου!
.
Από τη συλλογή : "Ορθή Πορεία Ψυχής"
Βάσω Ιορδάνου Κοσμιδου
.

.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου