Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Η ιστορία της γοργόνας - Τραγούδι του Γιώργου Τάμογλου σε στίχους της Αντριάνας Μπιρμπίλη


Μουσική-Ερμηνεία - Γιώργος Τάμογλου Στίχοι - Αντριάνα Μπιρμπίλη Ενορχήστωση - Βασίλης Λιότσιος Κιθάρες - Πουλιόπουλος Βασίλης , Γιώργος Τάμογλου Μπουζούκι - Νίκος Λολίδης Πλήκτρα - Πατόπουλος Μάκης Συμμετοχή - Ανθουλα Παντσή

Στίχοι:
Αντριάνα Μπιρμπίλη

Η ιστορία της γοργόνας Μία γοργόνα, μάγισσα
της θάλασσας πετράδι, στο ακρογιάλι πόθησε, να βγει ένα σεργιάνι. Μία βραδιά μ' αστροφεγγιά, αφήνει τον βυθό της, και στην στεριά ανέβηκε, να βρει το ριζικό της. Περπάτησε στα βότσαλα και είδε το φεγγάρι, για αγάπη όταν του μίλησε, της έδωσε τη χάρη. Ρεφρέν Αγάπη μου, αγάπη μου, αστέρι μακρινό μου. Πάρε κοχύλια θαλασσιά και βάλτα στο λαιμό μου, να σε ζηλεύουν τα πουλιά, σαν γέρνεις στο λαιμό μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου